ויצמן פינת בילינסון. צילום גיא בורדה
ויצמן פינת בילינסון. צילום גיא בורדה

נבחרה הנהגה חדשה לוועד מרכז העיר. על הפרק: החייאת רחוב ויצמן ומדרחוב ירושלים

12 חברי ועד חדשים הצטרפו לגרעין מהוועד הקודם. בראש הוועד נבחרה לעמוד באופן זמני אושר מקובר

פורסם בתאריך: 23.1.18 15:12

​​בהתאם לתכנון הסתיימה החלפת ההנהגה בוועד מרכז העיר. 12 חברי ועד חדשים הצטרפו לגרעין מהוועד הקודם. בראש הוועד נבחרה לעמוד באופן זמני תושבת העיר אושר מקובר, תחת הדר לביא

הוועד, שהוקם לפני כשלוש שנים על-ידי גרעין תושבים בהנהגת הדר לביא, הגיע להשגים רבים ובראשם השארת טיפות החלב במרכז העיר, הסדרת מערכת היחסים​ עם העירייה, מיפוי בעיות בגנים ציבוריים, התקנת תאורה בגנים הציבוריים, פיתוח מרכזים קהילתיים ובית ספר במרכז העיר, פיתוח וניהול פעילות אוגוסט למשפחות צעירות במרכז, תמיכה בוועד להצלת קולנוע עמל, מאבק בתוכנית המתאר העירונית ועוד.

הועד החדש בחר להרחיב את פעילותו גם לתחומים הבאים: קידום עסקים קטנים בדגש על החייאת רחוב וייצמן ומדרחוב ירושלים, על ידי יצירת אירועים ואטרקציות באופן שוטף במרכז העיר, קידום פעילויות פנאי וחוגים במרכז העיר וזיהוי צרכי האוכלוסיה בגיל השלישי.

 

חברי הועד מבקשים להזמין את תושבי העיר ומרכז העיר להיות מעורבים בעשייה העירונית לטובתם, אם במסגרת הצעת יוזמות לפעילויות או השתתפות בקבוצת הפייסבוק "מרכז העיר כפר סבא".

הדר לביא. צילום נטלי קוסקי

הדר לביא. צילום נטלי קוסקי

הדר לביא, יו"ר הוועד היוצאת כתבה לחברי הוועד: "שיפור מרכז העיר הוא מטרה קהילתית של תושבי המרכז, אבל גם מטרה של כל תושבי העיר שרוצים במרכז חזק וחי. היה לי לכבוד להוביל את האג'נדה העירונית הזאת בשנים האחרונות ואני מאחלת בהצלחה רבה לועד החדש".

לצומת השרון אמרה לביא: "היה חשוב לנו להחליף את השורות ולרענן אותן. כידוע, אין ועדים נבחרים בכפר סבא, האחרונים היו בשכונות עלייה ו-ותיקים לפני 20 שנה. אני חושבת ששלוש שנים זה ממש סבבה, ואני גאה במה שעשינו ועשיתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר