קניון ערים. צילום עזרא לוי
קניון ערים. צילום עזרא לוי

אחרי 20 שנה: פול אנד בר עוזבת את קניון ערים

בקניון אומרים שהחנות היתה מצליחה, אך שלא יכלו לספק את דרישתה לשטח גדול יותר. מיחסי הציבור של פול אנד בר אישרו שהם מחפשים "לוקיישן חדש, גדול ומפואר"

פורסם בתאריך: 28.1.18 09:23

חנות האופנה פול אנד בר שבקניון מקס ערים הכפר סבא תיסגר. בקניון אמרו כי פול אנד בר עוזבת את הקניון, אך שהחנות הייתה טובה ומצליחה. "הם ביקשו שטח גדול יותר כמו שאר חנויות פול אנד בר, אך לצערנו לא יכולנו להעניק להם", אמרו בקניון.

פול אנד בר נפתחה בקניון באפריל 1998. השבוע אמור לפרסם הקניון את שם הרשת שתכנס במקומה למתחם. לשאלה האם עזיבת פול אנד בר תפגע במספר המבקרים, ענו בקניון: "הקניון דואג לתמהיל מתאים, מגוון ומעודכן והרשת שתכנס תהיה עוגן משיכה משמעותית".

רשת פול אנד בר, בבעלות קבוצת זארה (גוטקס מותגים) של ג'ואי שוובל, תסגור ככל הנראה חנויות בקניונים נוספים ברחבי הארץ (עזריאלי במודיעין, רוטשילד בראשון לציון, סטאר סנטר באשדוד, מבנה בבאר שבע. החנות בקניון רמת אביב נסגרה לאחרונה) שבהם דמי השכירות גבוהים מדי לעומת רווחיות החנויות. זאת אף שבתחילת השנה פתחה סניפים חדשים, בהם גם בקניון ערים ברעננה. כרגע לא ברור אם יפתח סניף חדש במיקום אחר ברחבי העיר.

איש יחסי הציבור של פול אנד בר, רני רהב, מסר לצומת השרון כי "קבוצת שוובל נמצאת בכפר סבא בקניון ערים עם חנות ענק של ברשקה, ובקניון כפר סבא הירוקה יש את זארה. את חנות פול אנד בר אנו סוגרים בקניון ערים ומחפשים לוקיישן חדש גדול ומפואר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר