הטרקטור והריאה הירוקה. צילום הדיירים
הטרקטור והריאה הירוקה. צילום הדיירים

התושבים ביוספטל עצרו את העבודות להקמת חניות במקום ריאה ירוקה

העירייה מבקשת להקים בשטח ירוק 12 מקומות חניה, למרות התנגדות הדיירים. "כואב הלב. אף אחד מהדיירים לא ביקש זאת". העירייה: "רק שטח קטן מיועד לחניות"

פורסם בתאריך: 6.2.18 11:05

דיירים ברחוב דוד המלך בשכונת יוספטל במזרח כפר סבא הצליחו לעצור הבוקר את העבודות להקמת מקומות חניה בשטח מתחת לביתם המשמש עבורם ריאה ירוקה, אחרי שהצליחו לשכנע את הפועלים לא להפעיל את הטרקטור שהביאה העירייה כדי להתחיל בעבודות. אחד הדיירים, יוסי בן לולו, אמר: "הצלחנו לעצור את העבודות. בינתיים הפועלים התקפלו. לפי מה שהבנתי, עד שנקבל מכתב מסודר מהעירייה הם לא יעשו שום דבר"

מה הסיפור?

"אנחנו מתחם של שישה דיירים, ויש לנו ריאה ירוקה קטנה ונחמדה של פחות מדונם מול העיניים שמשרתת אותנו נאמנה. לפני חודש בערך באו וזרקו כאן כמה אבני מדרך, ושאלתי מה רוצים לעשות. אמרו לי חניות. שאלתי מי ביקש – אמרו השכנים. עברתי שכן שכן והסתבר שאף אחד לא מעוניין. אמרתי מה צריך לעשות כדי לבטל את הגזירה הזאת – אמרו לי תשלח מכתב. שלחנו אותו, ואתמול באו, הורידו את הספסלים והבוקר באו אנשי גינון ופועלים להתחיל בעבודות. אנחנו עומדים מולם פה ומנסים לעצור את הענייניים. כרגע לא בגופנו, אבל אם הם ימשיכו, נעשה זאת. רק לפני חצי שנה שתלו פה עצים ועכשיו רוצים לעקור אותם. אין לנו פה שטחים ירוקים וכואב הלב שישימו פה בטונדות ואבנים משתלבות. 12 החניות שרוצים להקים פה לא יפתרו את בעיות החנייה בשכונה".

במכתב ששלחו למחלקת התחבורה בעירייה כתבו התושבים: "אנו דיירי הרחוב מתנגדים בתוקף להסדר/הוספת חניות ברחוב. ששת דיירי הרחוב בעלי שתי חניות צמודות ולא ביקשו הסדר חניות נוספות. אין אנו מעוניינים בזאת היות וזה יהווה בעיה בכניסה וביציאה מהרחוב בנוסף לעומס הקיים כיום, אודות להורי גן פרפר נחמד הנמצא בשכנות אלינו. מבקשים גם לשמר את הקיים הן מבחינת המדשאה והן מבחינת העצים. הקבלן בבניית הבתים הקצה שטח ירוק זה, וילדנו נהנים ממנו כיום, אין סיבה לבוא ולהרוס כשאף אחד מהדיירים לא ביקש זאת".

תגובת עיריית כפר סבא: "לאור פניות תושבים, עיריית כפר סבא מוסיפה חניות לרווחתם של התושבים. יש לציין כי מדובר בשטח ציבורי ולא פרטי. חשוב לציין כי מדובר בגינה המשתרעת על שטח גדול שממנה יוסדר שטח קטן בלבד לטובת 12 מקומות חנייה חדשים, כך שהריאה הירוקה תשמר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר