מוזס כפר סבא. צילום עזרא לוי
מוזס כפר סבא. צילום עזרא לוי

תלונה: בלי רישיון ועם צו סגירה, מסעדת מוזס גם עוברת על החוק ופועלת עד שלוש לפנות בוקר

דיירים בפרויקט סיטי הייטס שמעל המסעדה מתלוננים על כך שהעירייה אינה אוכפת את החוק. מוזס: "אין תגובה"

פורסם בתאריך: 7.2.18 13:37

דיירים בפרויקט המגורים סיטי הייטס שמעל קניון ערים בכפר סבא, מתלוננים על כך שמסעדת מוזס שבקניון פועלת בערבי שבת עד השעה שלוש לפנות בוקר, למרות חוק העזר העירוני המאפשר לה לעבוד עד השעה 1:00. לפי עיריית כפר סבא, המסעדה פועלת ללא רישיון עסק ולמקום הוצא צו סגירה שביצועו נדחה על ידי בית המשפט.

במכתב שכתב דייר הסיטי הייטס לממלא מקום ראש העירייה, צביקה צרפתי, על רקע חלוקת התראות לבעלי עסקים במתחם אושילנד שעבדו בשבת, מבקש הדייר לאכוף את חוק העזר גם על המסעדה.

"לאחר פניות רבות אליך, למחלקת רישוי עסקים ולאחרים בעירייה, בבקשה לאכוף חוק עזר עירוני לכפר סבא בנוגע לשעות סגירת מסעדת "מוזס" בשעה 1:00, היא ממשיכה להישאר פתוחה, בעיקר בימי שישי, עד הלקוח האחרון בשעות הבוקר, תוך התעלמות מוחלטת מצדכם לפניותיי. הופתעתי לקרוא את מכתבו של התובע העירוני להנהלת קניון אושירה, בה נוקט
עמדה חד-משמעית ודורש לאכוף חוק זה. גם מחלקת פניות הציבור שלכם, כתבה לי, שאתם אוכפים את חוק עזר עירוני בנוגע לשעות הסגירה, אבל בפועל אין כל אכיפה. אציין, כי בקניון אושירה אי סגירת החנויות אינה מהווה מטרד לאף אחד, בניגוד למה שקורה כשמסעדת מוזס הנמצאת מתחת לביתנו, נשארת פתוחה בכל שעות הלילה, דבר המהווה עבורנו מטרדי רעש וריחות".

 

הדייר ל"צומת השרון": "יש חוק עזר עירוני לכפר סבא משנת 1941. הוא אומר שהמסעדות בכל העיר צריכות להיסגר בשעה אחת בלילה. כתבתי גם למשרד הפנים שיטפלו בזה. אם עיריית כפר סבא רוצה לאכוף את החוק באושילנד, זה נורמלי שייאכף בכל שטח העיר, אבל הם מתעלמים מהבעיה הזאת שנמשכת כבר חמש או שש שנים".

מתי מוזס סוגרים?

"בתקליט כשמתקשרים הם אומרים שהם סוגרים בשלוש בבוקר, אבל לפעמים הם סוגרים בארבע ויותר. לי אישית אמרו עובדים שהם פתוחים עד הלקוח האחרון. זה אומר שהם יכולים לסגור גם בשמונה בבוקר. עקרונית, אין לנו בעיה עם המסעדה עצמה. רק שיעבדו כחוק. שלא יפריעו לנו ושיסגרו בזמן. מהיום שישי הראשון שהם פתחו לפני כשש שנים בקניון ערים, הם פתוחים עד מאוחר. בלילה יש רעש וריח. אנחנו לא מצליחים לישון. אין למסעדה רישיון עסק בגלל ארובה שהם העבירו דרך החניון בכיכר העיר. הנושא בדיונים בבית משפט וכרגע מחכים לצו של שופט. זה כבר חצי שנה אנחנו מחכים. אנחנו כל הזמן מתלוננים בעירייה".

במוזס בחרו של להגיב.

תגובת עיריית כפר סבא: "נגד מסעדת מוזס מתנהל הליך פלילי בגין ניהול עסק ללא רישיון שהוכרע במתן צו סגירה למקום. עם זאת בית המשפט דוחה את יישום הצו מעת לעת"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דן

    אני גר סמוך למסעדת מוזס לא מרגיש במטרד עקב פעילות המסעדה במשך כל השבוע וטוב שכך.

  2. שופר

    דייר סיטי הייטס יקר כשרכשת את הדירה במתחם הבנת בבהירות רבה שלא רכשת דירה בנווה מדבר או בדיור מוגן ראית במו עינך כי הדירה ממוקמת במתחם קניון בלב העיר מוקף בחנויות בתי קפה ומסעדות המשרתות קהל רב של באים בנוסף רחבת הקניון משמשמת לאירועים יש גבול להשגות שלך אולי כדאי שתעבור לדיור מוגן שם אוכפים את שעות הפנאי השינה וקבלת אורחים .. חוצמזה לגבי מסעדת מוזס הריחות המתפזרים מארובות המסעדה פוגעים באיכות הסביבה של דיירי ויצמן ולא דיירי הסיטי. כל כך הרבה טירדה באזור אולי באמת כדאי לך לשקול לעבור לדיור מוגן .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דייר יקר.אף אחד לא הכריח אותך לקנות דירה מעל לקניון.מה רצית שכבודו הגיע לגור וכל החנויות והמסעדות יסגרו לכבודך.אנשים השקיעו חיים שלמים בשביל לעבוד ולשרת ולקנות ולהפעיל עסק ואתה מה שמעניין אותך שיסגרו ותוכל לישון בשקט.תעבור דירה למקום שקט ומבודד ואף אחד לא ירעיש או יריח לך.תתבייש על הקטנוניות הזו.עזוב אותם במנוחה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר