יוסי סדבון ותהילה מימון
יוסי סדבון ותהילה מימון

יו"ר ועד שכונת 80 הפורשת מצטרפת לרשימתו של יוסי סדבון

תהילה מימון רוצה להיות קולם של ההורים במועצת העיר. מה היא חושבת על סערת השבת בעיר ואיך המשפחה הגיבה להחלטה

פורסם בתאריך: 13.2.18 16:19

יו"ר ועד השכונה הצפונית הירוקה (80) לשעבר, תהילה מימון, הודיעה על הצטרפותה לסיעתו של המתמודד על ראשות עיריית כפר סבא, עו"ד ניצב (בדימוס) יוסי סדבון.

מימון מתגוררת בעיר מזה כחמש שנים, בשכונה הירוקה. ממטה סדבון נמסר כי היא הובילה בין השאר את תהליך ההידברות מול עיריית כפר סבא באשר לצרכי השכונה, וקידמה נושאים שונים כמו פיתוח התשתיות, תחזוקה, תחבורה ציבורית, פעילות המנהל הקהילתי, פעילות הגמלאים, מודל החינוך בעיר, טיפול במפגעים וקידום פעילות חברתית ענפה בקהילה לטובת פיתוח מרקם חיים שיתופי ומעורב.

למימון, 39, נשואה ואם לשלוש, ניסיון מקצועי וניהולי כסמנכ"לית כספים ופיתוח בארגון גדול במשק, היא רואת חשבון במקצועה ובעלת תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

"בחודשים האחרונים יוסי ואני קיימנו מספר פגישות וגיליתי אדם חם, קשוב, וחדור מטרה להוביל את העיר במנהיגות, ביושרה ובמקצועיות בלתי מתפשרת לטובת התושבים", היא אומרת. "יוסי בעל ניסיון בניהול גופים גדולים ברמה המקומית והארצית, הוא האדם הנכון, במקום ובזמן הנכונים, ולכן אני שמחה על הצטרפותי אליו, וקוראת גם לאחרים לבוא ולהצטרף לעשייה".

באיזה מקום את משתלבת ברשימה?

"עדיין אין מקומות. אני נכנסת לתמוך ביוסי. יש לי שאיפות להיכנס למועצת העיר, מזה התחלתי. זה חשוב לי, כי אחרי שראיתי את היכולות שלי להשפיע כוועד שכונה השלב הזה זה להוביל דברים משמעותיים לטובת השכונה והעיר במסגרת מועצת העיר".

מה הדבר הראשון שצריך לסדר בעיר אחרי הבחירות?

"עדיין מוקדם להגיד, אבל יש הרבה דברים. מבחינתי, הדבר החשוב הוא ששכבת הגיל שלי פחות או יותר לא מיוצגת כמעט בכלל במועצת העיר ויש לזה משמעות מכרעת על האג'נדה העירונית. אנחנו צריכים להיות שם, אנשים עם ילדים קטנים במוסדות החינוך. לי יש שלושה ילדים בכל שכבות הגיל – חטיבה, יסודי וגן והיום כמעט ואין צעירים במועצה שמבינים את הצרכים שלנו. בנוסף, אני רוצה לפעול בין היתר בתחומי החינוך והשוויון המגדרי".

מה עמדתך בעניין השבת?

"אני חושבת שהסטטוס קוו צריך להישמר".

 

איך המשפחה הגיבה?

"הם לא מופתעים והם מאוד שותפים בדרך, מאמינים שזו הדרך הנכונה".

תקני אותי אם אני טועה, אבל נראה לי גם מהיכרותי איתך כיו"ר וועד שאת מנסה לשמור כל הזמן על איזון, נמנעת ממחלוקות.

"אני מעוררת הרבה מחלוקת בדיונים פנימיים, אבל ידעתי להוביל דברים בצורה מסוימת מאוד שהיא גם מבחינתי הדרך המנצחת".

סדבון אמר בתום פגישתם המשותפת השבוע: "אני שמח על החלטתה של תהילה, זו תוספת כוח משמעותית לכולנו, והדבר משקף את התמיכה הרחבה לה אנו זוכים ברחבי העיר כמו גם בשכונות החדשות. תהילה תהיה שותפה מרכזית לדרך ותוביל מגוון נושאים הנוגעים לצרכים של זוגות ומשפחות צעירות בעיר, חינוך ושוויון מגדרי. החיבור בינינו טבעי ואני מאחל לכולנו הצלחה במטרה המרכזית שעבורה אנו פועלים להשגת עתיד צומח ומשגשג לכפר סבא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר