רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי
רחוב אחוזה. צילום עזרא לוי

"בפעם הבאה שתקרה תאונה אני אחשוב פעמיים אם לעזור"

תושבת כפר סבא פאולה לפידות עצרה את רכבה בצד הדרך כדי לסייע לנפגעי תאונה ברחוב אחוזה. אחרי שלושה חודשים היא קיבלה דוח על הפרעה לתנועה. גם הערעור שלה לא התקבל

פורסם בתאריך: 14.2.18 08:14

תושבת כפר סבא, פאולה לפידות, קיבלה דוח על סך 250 שקלים מעיריית רעננה בגין עצירת רכב בצורה מסוכנת, לאחר שהיא ובעלה סייעו לרוכב אופנוע שנפגע תאונת דרכים ברחוב אחוזה בחודש נובמבר. השבוע דחתה עיריית רעננה את הערעור שהגישה לפידות.

"בחודש נובמבר האחרון נסענו אני ובעלי ברחוב אחוזה, והבחנו שהרכב שנסע לפנינו פגע באופנוע", מספרת לפידות, "מיד עצרנו את הרכב בצד. בעלי ניגש לבדוק את מצב הנפגעים ואני התקשרה למד"א. העמדנו את הרכב בצד הדרך עם אורות מהבהבים עד שצוות של מד"א הגיע למקום, ואז עזבנו את המקום".

לפני כשבועיים קיבלה לפידות מעיריית רעננה דוח על סך 250 שקלים בגין עצירה מסוכנת ברחוב אחוזה. "בהתחלה לא זכרתי את המקרה המדובר, אך התצלומים שצורפו לדוח הזכירו לה כי מדובר היה בעצירה בעקבות התאונה. אחרי שקיבלנו את הדוח בעלי התקשר למוקד מד"א כדי לקבל הוכחה על כך שדיווחנו על האירוע באותו היום והשעה. במד"א אישרו שקרתה התאונה, אך לא יכלו לזהות מאיזה מספר טלפון התקבל הדיווח. ואז חיפשתי בטלפון שלי את יומן השיחות ומצאתי את השיחה למד"א, ושלחתי ערעור על הדוח לעיריית רעננה בצירוף צילום המסך של השיחה היוצאת למד"א".

הדוח שקיבלה לפידות

הדוח שקיבלה לפידות והערעור שנדחה

 

 

 

אני מניחה שהערעור התקבל.

"דווקא לא. לפני כיומיים קיבלתי תשובה מעיריית רעננה שהערעור נדחה ושעלי לשלם את הדוח. כתבו לי שעצרנו במקום מסוכן, שלא אמורים לחנות בו. הם כתבו שהפרענו לתנועה אך בכלל לא הייתה שם תנועה כי היא נעצרה בעקבות התאונה. נכון, מדובר ב-250 שקלים. אני לא אמות אם אשלם אותם, אבל זה קטע עקרוני. בפעם הבאה שתקרה תאונה אני אחשוב פעמיים אם לעזור".

תדובת עיריית רעננה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר