ליאון סולומון וצאלה וקסמן גונן. צילום רמי זרנגר
ליאון סולומון וצאלה וקסמן גונן. צילום רמי זרנגר

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה התפטרה בגלל חילוקי דעות עם הסמנכ"לית החדשה

ליאן סולומון: "אני עוזבת בצער גדול". תחליף אותה בתפקיד מנהלת הפרסום של העירייה

פורסם בתאריך: 14.2.18 17:54

יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בעיריית כפר סבא, ליאן סולומון, הודיעה לפני כחודש על התפטרותה לאחר פחות משנתיים בתפקיד. כך נודע לצומת השרון. סולומון שעבדה כשנה וחצי בתפקיד, הייתה אחראית על קידום נשים בעיר, על יצירת קהילת נשים ועל הפעילות במועצת הנשים העירונית ועל קידום נשים בעסקים.

בפוסט שהעלתה לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלה בעניין כנס שולחנות עגולים בנושא תוכנית עירונית לאזרחים ותיקים בכפר סבא כתבה בסיומו: "טיזר- בקרוב פוסט פרידה מעבודתי בעיריית כפר סבא".

פעילים חברתיים בעיר מספרים כי סולומון התפטרה בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם האחראית עליה, סמנכ"לית שירות והסברה בעיריית כפר סבא, צאלה וקסמן-גונן. "צאלה היא זו שהביאה את סולומון לעירייה, בלי שהייתה בין השתיים היכרות מוקדמת, בעקבות המלצה שקיבלה מאחד המנהלים של סולומון", אומר אחד הפעילים המעורה בפרטים, "סולומון עבדה לפני כן בחברת הפקות ארצית, והיא משכה אותה. היא לא תכננה בכלל לעזוב את התפקיד בחודש השישי להריונה. היא מרגישה שנעשה לה עוול, משום שהיא פנתה בעניין הבעיה האישית שלה למנהליה ואיש לא ראה לנכון להפריד בין השתיים. על אף העשייה הענפה, המחויבות והמסירות האין סופית שלה, גם בזמן חופשת הלידה שלה, איש בעירייה לא מצא פיתרון הגיוני כדי לשמור עליה במערכת לטובת העיר כולה".

ליאן סולומון

ליאן סולומון

לצומת השרון נודע כי סולומון, תושבת כפר סבא, תעזוב את התפקיד רשמית בסוף החודש וכבר ב-1 במרץ תתחיל עבודה חדשה בחברת ההפקות "פרופיט מארקטינג" בתל אביב.

סולומון סירבה תחילה להגיב לדברים, ושלחה בהמשך הודעת תגובה: "אני עוזבת את העירייה בצער גדול. בשנה וחצי האחרונות בניתי תוכניות חדשות לקידום נשים ופעלתי בכל המישורים מול גורמים עירוניים רבים שהיו שותפים לדרך. צר לי שבשלב כל כך מוקדם אני נאלצת לעזוב את תפקידי על אף הסיפוק הרב שאני חשה בו".

צאלה וקסמן גונן. צילום רמי זרנגר

צאלה וקסמן גונן. צילום רמי זרנגר

מי שתחליף את סולומון בתפקיד היא טלי רונה, ששימשה כמנהלת הפרסום של עיריית כפר סבא. בהודעה שפרסמה העירייה נמסר שרונה, בעלת תואר ראשון בתקשורת שיווקית, שימשה בעבר כמנהלת השיווק והמכירות של חברת התכשיטים פנדורה וכמנהלת השיווק של רשת אביזרי המטבח קוק סטור. בתפקידה כמנהלת הפרסום של עיריית כפר סבא, הובילה את מערך המיתוג העירוני והרפורמה בתחום הפרסום והמדיה העירונית, ואף היתה שותפה בקבלת פרס "האריה השואג" שקיבלה דוברות העירייה בשנת 2015.

צאלה וקסמן גונן סמנכ"לית עיריית כפר סבא, מסרה בתגובה כי "ליאן סולומון הינה עובדת מוערכת ומקצועית שבמהלך השנה וחצי האחרונות קידמה נושאים רבים הקשורים בתחום המגדר, מועצת נשים ושיתוף ציבור. אני מודה לה על עבודתה המסורה ומאחלת לה בהצלחה רבה בהמשך דרכה ומברכת את טלי רונה לרגל קבלת התפקיד החדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ליאן,
    מהכרותנו הקצרה, את ערכית וראויה.

    משפט חכם שקראתי….. "לפעמים לבקש סליחה לא בהכרח אומר שטעית. זה פשוט אומר שאתה מעריך את החברות עם האדם האחר הרבה יותר מהאגו שלך.. "

    אני מאמינה שזה לא צלח בסיטואציה בה היית נתונה.
    תודה על השיתוף!
    אני יודעת שתעשי חייל בדרכך המקצועית החדשה.
    נשיבוקלדרך,
    בברכה,
    טליה סמולש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר