שמעון פרץ תומך בבן חמו. צילום ועד הפעולה של התושבים
שמעון פרץ תומך בבן חמו. צילום ועד הפעולה של התושבים

כפר סבא עיר שמאלנית ובן חמו ראש עיר נפלא: ההתבטאויות יוצאות הדופן של שמעון פרץ

חבר המועצה מש"ס בשיחה גלויה על החשדות נגד יהודה בן חמו, על הקשר היומיומי איתו, על התלושים וגם על כפר סבא "השמאלנית"

פורסם בתאריך: 15.2.18 15:56

חבר מועצת עיריית כפר סבא מטעם סיעת ש"ס, שמעון פרץ, ידוע כתומך נלהב של ראש עיריית כפר סבא החשוד בשחיתות יהודה בן חמו. אבל מידת ההתלהבות של פרץ מבן חמו מתגלה הבוקר, כשבשיחה פתוחה וגלויה איתו הוא מספק כמה אמירות יוצאות דופן על החשדות נגד ראש העירייה, על הקשר היומיומי איתו, על התלושים שחילק לכאורה וגם על כפר סבא "השמאלנית", כלשונו.

"לא בטוח שבן חמו הולך סופית. הוא עוד יפרק את כולם פה, בעזרת השם. תהיה רגוע", אומר פרץ הבוקר.

למה אתה חושב?

"כי זה דוגמא קלאסית. מאז שיהודה לא פה, אתה מאמין לאיזה חקירה, כמה שהיא יכולה להיות מחורבנת, ששנה מהססים רק שהמשטרה תמליץ לפרקליטות את המלצותיה? הבנת מה אני מדבר?".

תשמע זה גם קורה אצל ביבי כבר תקופה ארוכה.

"בוא נתמקד בעירנו היפה אם אפשר. ביבי, נמשך שנתיים יכול להיות. יימשך ארבע שנים. זה לא כתב אישום, זה המלצות. בנושא המשפטי, אתה יודע שהמשטרה לא רק לא מבינה כלום, היא גם לא יודעת מה היא עושה. תהיה בעיה להגיש כתב אישום. אם הוא יחזור אתה יודע כמה יבלעו פה את הכובע בכפר סבא?".

אתה חושב שהוא ירוץ עוד פעם?

"הלוואי. גם אם יהודה יהיה בכלא ויגיש מועמדות אני תומך בו. הוא היה ראש עיר נפלא. הוא עשה מכפר סבא, השכונה של עזה, עשה ממנה עיר. הכל פורח פתאום, הכל יפה, העיר נראית אחרת. מה אתם רוצים מהבן אדם? בן אדם שעשה בית ספר לפוליטיקאים. פועל הסתדרות, התחרה נגד שני עורכי דינים, כל אחד יותר פצצה מהשני, ובלע אותם בלי מלח בבחירות הראשונות שלו. אתה מבין על מה אני מדבר?".

אני מנסה להבין.

"עיר שמאלנית שספרדי לא יכל לדרוך, אפילו לשים רגל בכביש. אתה לא מאמין למה שאני אומר לך?".

אתה בקשר עם ראש העיר?

"ועוד איך. כל יום, כל יומיים. אני הולך לעודד אותו, לעשות לו חיוך בפנים, ואני אלך לכל מה שאני יכול לעשות כדי הוא ישמח ויחייך. אני מאמין שאחרי שההמלצות יוגשו לפרקליטות, אם המשטרה היססה כל כך הרבה, זה יפורק בשבוע אחד. תכתוב, הנה יש לך כתבה יפה השבוע".

זה כבר הרבה מעבר למשטרה, הפרקליטות כבר ערכה לו שימוע כדי להחליט אם להגיש כתב אישום או לא.

"אתה מבין ששנה שלמה זה היסוס מדי כבד? מנסים להגיע איתו לעסקת טיעון? אתה מבין באיזה מצב הם נמצאים?".

הוא אמר לך שמנסים להגיע אתו לעסקת טיעון?

"לא יודע, אני אומר אני בעצמי, אני מהפרקליטות יודע, מיהודה. זאת אומרת שאין להם בשר. השוחד ירד. הנכסים שחשבו שיש לו ירדו, הכסף של הקירות בבית של אמא שלו, והכל, אין. מה נשאר שמה, תלושים? ראית פעם ראש עיר שלא מחלק תלושים? ראית פעם ראש עיר שהעוזרים שלו לא מחלקים תלושים? ראית מישהו בבחירות שלא רוצה שיהיו לו בוחרים? איך יהיו לו בוחרים אם לא יעזור למסכנים?. נו, יש לך עכשיו מודעה נפלאה לשבוע הבא… תרביץ את זה בגדול".

אתה רוצה שאני אעלה את הכותרת "גם אם יהודה יהיה בכלא אני תומך בו"?

"ברור. מה אני מתחבא אחרי מישהו? כלא זה דבר שנמצא איפה? זה חלק ממדינת ישראל. זה לא כלא כמו שהיה פעם עם שלשלאות. זה כלא בגלל שהוא עזר אולי למסכנים. בגלל שהוא חילק תלושים. אתה יודע מה, אני אומר לך יותר טוב מזה, לא הוא חילק תלושים. העוזרים שלו חילקו. איפה יש זמן לראש עיר לחלק תלושים לאנשים תגיד לי. בוא נראה אם יש לך את הויברציה הזאת לעשות את זה עכשיו כמו שצריך. תעלה הכל. עכשיו אני אתן לך אפילו יותר טובה".

מה?

"הלוואי וישים אותי ברשימה שלו".

תן לי כותרת יותר טובה – "יהודה מתלבט אם לרוץ". אם זה נכון כמובן.

"אני לא מדבר איתו על פוליטיקה. אם הוא ירצה, אפילו אם רק הצל שלו ירוץ, הוא ייבחר. איפה שהוא לא יהיה הוא ייבחר (צוחק). אני אומר לך, איפה שהוא לא יהיה ויתמודד הוא ייבחר".

 

מה איתך מבחינת הבחירות. איפה אתה עומד?

"אני, תשאיר אותי ככה בפינה שלי הקטנה, אני יודע, אני מחפש איכשהו לחזור לכיוון הפוליטיקה".

מה זה אומר?

"שאני מתמודד בעזרת השם".

עם ש"ס?

"הכל פתוח בבה. האותיות של ש"ס שייכים לנו, בטח. אבל אם אני לא אתמודד עם ש"ס אתמודד ברשימה של בן חמו – באותיות של ש"ס גם".

בינתיים אין רשימה של בן חמו.

"אבל בינתיים אין בחירות, אתה שוכח. עכשיו, אם יוקדמו הבחירות של הכנסת – יידחו הבחירות של העירייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. מי שלא ישכח לעולם

    נפלא פה, נפלא פה, נפלא פה
    תבואו, השמש כל בוקר עולה פה
    נפלא פה, נפלא פה, נפלא פה
    תבואו- תבואו מהר -הבילויים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר פרץ בגמרא במסכת שקרים פרק שק"ר רשום שלו.
    בושה לגנוב בושה שתופסים אותך.

  3. רועי

    תראו מה קורה ברחוב ויצמן, הרחוב נראה בדיוק כמו לפני 40 שנה, אותם מדרכות מתפרקות ועקומות אותה התאורה זה באמת עזה, להבדיל תראו מה המצב בהרצליה…

  4. כפר סבאית

    מר יהודה בן חמו סוף סוף רואים את פרצופך האמיתי מה ישתנה בכפר סבא? כלום כפר סבא נראית כמו לפני ארבעים שנה צודק רועי שכתב את זה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שמעון פרץ הנכבד
    אני אדם חילוני נטו. ביהדות אומרים משנכנס אדר מרבים בשימחה. אני מוכן. לצאת מעורי ולהרבות בשמחה שאתה וראש העיר שלך תעלמו לי/לנו מהעיניים. בקרוב אמן כן יהי רצון. ! ! ! !

  6. אילן

    אחלה שמעון אוהבים אותך ואת יהודה שעשה מלא לכפר סבא.גם אני תומך של יהודה והלוואי ותכנסו שוב יחד לעיריה.וב"ה יהודה יצא מכל התסבוכת הוא עדיין זכאי המלצה זה עדיין בגדר המלצה.אוהבים ותומכים בכם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר