מאיה פינצי
מאיה פינצי

שברה את רגלה בקניון, ומחפשת את האישה היחידה שעצרה לעזור לה

"היא היתה היחידה שהגיעה ולא עזבה אותי עד שהגיע האמבולנס. אני חייבת להודות לה", מספרת תושבת כפר סבא מאיה פינצי

פורסם בתאריך: 16.2.18 08:22

מאיה פינצי, מעצבת פנים ואדריכלית מכפר סבא, מחפשת את האישה שסייעה לה כשהחליקה ושברה רגלה בסוף החודש שעבר בקניון ערים. פינצי מספרה שהיא אמנם הודתה לאישה בזמן האירוע, אך בלחץ הנפילה, הכאבים והפינוי לבית החולים, היא לא הספיקה לקחת את פרטיה.

"רציתי להגיד תודה ענקית לאשה שעזרה לי בקניון ערים כפר סבא בתאריך 31.1.18. בוקר יום רביעי, החלקתי על שמן בחניה תת קרקעית, כמובן מפה הסיפור ארוך.. בלחץ הפינוי לבית החולים לא לקחתי את שמה של הבחורה שעזרה לי. מחפשת אותה. אשמח שתיצור איתי קשר. יש אנשים טובים באמצע הדרך", כתבה פינצי בעמוד הפייסבוק שלה.

"אני מחפשת את האישה הזאת, חשוב לי להודות לה", אומרת פינצי לצומת השרון.

מה קרה בקניון?

"החלקתי ושברתי את הקרסול. הוא התפרק לחלוטין ולא יכולתי לקום. ישבתי עשר דקות על הרצפה ואנשים עברו ברגל ועם המכוניות ולא עזרו. חשבתי לעצמי 'מה, אני בארצות הברית?'. אנשים לא ניגשים, ואני לבושה בלבוש שאי אפשר להתעלם ממני. לא הייתי אפורה על רצפה אפורה. רק אחת השאירה לי מים והלכה. האישה הזאת שאני מחפשת היתה היחידה שהגיעה ולא עזבה אותי עד שהגיע האמבולנס, אולי במשך רבע שעה או 20 דקות".

איך היא עזרה לך?

"היא עזרה לי נפשית. רק מזה שמישהו סוף סוף ניגש אליך. אתה נופל חסר אונים בבוקר בקניון. היא עזרה לי, הרגיעה אותי, קראה לאבטחה, לא נתנה לאף אחד להתקרב אלי כי פתאום באו כל מיני שהציעו הצעות שעלולות לעשות נזק כמו ליישר את הרגל או לעשות מסאז'. היא חיכתה עד שהאמבולנס פינה אותי למרות שממש לא היתה חייבת. לצערי, לא שאלתי לשמה".

מה קרה אחרי שפינו אותך?

"עשו ניתוח חירום, אושפזתי במשך כמה ימים ואחר כך החלמתי בבית. עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב והתפניתי נפשית. חשוב לי להודות לה. לדעתי היא כפר סבאית. אני חייבת לדבר איתה, זה צורך נפשי. לפחות מישהי אחת לא הייתה קהת חושים".

איך ניתן להשיג אותך?

"דרך עמוד הפייסבוק שלי – מאיה פינצי, או במייל – [email protected]"

מקניון ערים נמסר בתגובה: "נשמח לקבלת מידע רב ככל הניתן על הגברת שסייעה וננסה לאתרה באמצעים הקיימים בקניון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר