פועל כפר סבאי בימיה הראשונים של העיר. דניאל קפלן
פועל כפר סבאי בימיה הראשונים של העיר. דניאל קפלן

תערוכה מהבוידעם: המוזיאון העירוני קורא לתושבים להעביר תמונות ומסמכים מימי המושבה

העירייה והמוזיאון העירוני מארגנים תערוכה ייחודית לרגל חגיגות 115 לכפר סבא

פורסם בתאריך: 18.2.18 15:20

עיריית כפר סבא והמוזיאון העירוני קוראים לתושבים להגיש תמונות של כפר סבא בראשית דרכה, וכן מסמכים אישיים ומשפחתיים, כדי להציג את כל אלה בתערוכה "כפר סבא הפועלית", לרגל חגיגות 115 שנים לעיר. התערוכה תתמקד בנושאים כמו תנועות הנוער, מפעל המים, שכונות הפועלים, גרעיני הקיבוצים, פועלים בפרדסים, מועצת הפועלים, המאבק לעבודה עברית, הפועל כפר סבא, גרעיני ההתיישבות ועוד. לפרטים או להעברת התמונות והמסמכים יש לפנות אל המוזיאון בטלפון 09-7640867, או [email protected].

"המטרה בתערוכה היא להגיע לחומרים רבים שטרם נחשפו ויכולים ללמד על החיים בימיה הראשונים של כפר סבא, וכן כדי ליצור שיתוף פעולה עם תושבי העיר, ולחבר אותם לאירוע המדובר", מסרה העירייה, "השנה יתקיימו ברחבי העיר אירועים רבים לציון 70 שנה למדינת ישראל ו-115 לכפר סבא. לאירועים אלה קדם הליך שיתוף ציבור במסגרתו נשאלו כלל התושבים כיצד הם רוצים לציין את האירועים העירוניים המיוחדים. בסקר האינטרנטי השתתפו אלפי תושבים מהעיר ובסיומו התגבשו ארבע תובנות עיקריות לקיום האירועים השנה: קיום האירועים במבנים היסטוריים, שיתוף אמנים מקומיים, פעילויות המפגישות קהל מגוון ופיזור האירועים ברחבי העיר. בהתאם לכך נבנה תמהיל אירועי העצמאות ויום ההולדת של העיר כפר סבא".

ירדנה ויזנברג, מנהלת מוזיאון כפר סבא, מוסיפה: "במהלך התפתחותה של עיר, מוענקות לה תחנות התבוננות. מביטה היא אל העבר, חשה את ההווה ומתכננת את העתיד. חוט השוזר מבטים אלו אל עירנו כפר-סבא, מאפשר לכל אחד מתושבי העיר לקחת חלק בעשייה ובחוויה לרגל יום הולדתה ה- 115 ושל המדינה ביום הולדתה ה- 70".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר