זיכרון בסלון
זיכרון בסלון

תושבי כפר סבא מוזמנים לארח בביתם ניצולי שואה לערבי "זיכרון בסלון"

המיזם, בו מתארחים ניצולי שואה ובני הדור השני במפגשים בלתי אמצעיים בבתים בעיר, יתקיים השנה בכפר סבא בפעם הרביעית

פורסם בתאריך: 19.2.18 08:24

המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית כפר סבא, בשיתוף עמותת אלומה, קוראת לתושבי כפר סבא להשתתף במיזם "זיכרון בסלון", ולארח בביתם, בימים שסביב יום הזיכרון לשואה ולגבורה (בין התאריכים 12-8 באפריל), שורדי שואה תושבי העיר שיספרו את סיפורם האישי.

זיכרון בסלון היא יוזמה חברתית ארצית שמטרתה להגביר את המודעות ליום הזיכרון לשואה ולגבורה באמצעות מפגשים עם השורדים ובני הדור השני לשואה בסלון הביתי, שיוצרים תחושה אינטימית ומעודדים את הדור הצעיר לשאול שאלות, להתעניין ולקשור את נקודת מבטם האישית עם סיפוריהם של השורדים.

תושבים שיתנדבו לפתוח את ביתם יזכו לליווי צמוד של גורמים מקצועיים וצוות מתנדבים שידריכו ויתנו כלים למארחים ולשורדים. בכל ערב שלושה חלקים: עדויות של שורדי שואה או בן הדור השני ולעתים עדות כתובה או מצולמת, חלק אומנותי-שיתופי בו האורחים מוזמנים לנגן, לשיר ולשתף את סיפורם האישי, ושיח פתוח בין יושבי הסלון על חשיבות זיכרון השואה בהווה בחברה הישראלית.

 

מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות אופירה מור מזרחי: "מיזם זיכרון בסלון הוא יוזמה ארצית אשר מתקיימת בעיר זו השנה הרביעית. חוסנה של הקהילה הכפר סבאית מתבטא בערבות הדדית וסולידריות, כשערכים אלה מאפשרים לנו להוציא מיזם זה גם השנה עם שותפים רבים ועם מודעות גדולה לחשיבות. אני מזמינה את כלל תושבי העיר לארח ולהתארח במטרה להנציח את השואה ולהוקיר את השורדים".

המעוניינים לארח או להתארח במיזם זיכרון בסלון בכפר סבא מוזמנים לפנות למחלקה למשאבי קהילה והתנדבות במייל: [email protected].

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר