דותן חנסנסון ולילית שטיינבוק. צילום פרטי, מתוך הווטסאפ
דותן חנסנסון ולילית שטיינבוק. צילום פרטי, מתוך הווטסאפ

פרסום ראשון: שניים מאנשי אמונו של בן חמו פוטרו מהעירייה

מנהלת לשכת ראש העירייה לילית שטיינבוק ועוזרו האישי של בן חמו דותן חנסנסון קיבלו היום בצהריים מכתב פיטורים, מיד עם כניסתה לתוקף של התפטרותו של בן חמו

פורסם בתאריך: 20.2.18 19:23

לילית שטיינבוק, מנהלת לשכתו של ראש עיריית כפר סבא לשעבר יהודה בן חמו, שהתפטר ביום ראשון מתפקידו, ודותן חנסנסון עוזרו האישי של ראש העירייה, פוטרו היום בצהריים מהעירייה. לשניים הוגש מכתב פיטורים על ידי מנהל משאבי אנוש בעירייה, צפריר רוזן. בעירייה, מסתבר, לא חיכו הרבה מאז שהוגש מכתב ההתפטרות של בן חמו, ובדיוק 48 שעות מאז – כלומר ברגע שנכנס לתוקף, פוטרו שני אנשי אמונו בעירייה.

חנסנסון נעצר בפברואר יחד עם בן חמו וחשודים נוספים, ושוחרר למחרת המעצר מבלי שהוגשו נגדו כל האשמות. הוא חזר לעבוד בלשכת ראש העירייה ולתת שירות לממלא המקום צביקה צרפתי, למנכ"לית העירייה וליתר הגורמים בסביבת העבודה שלו. חנסנסון הוא אחד העדים בתיק התביעה נגד בן חמו.

במסגרת פרשת בן חמו נחקרה גם שטיינבוק במשטרה, והמשיכה לעבוד כרגיל בלשכת ראש העיר מול בן חמו עצמו וממלא מקומו צרפתי, ולתת שירות לבאים ללשכה. נזכיר כי בן חמו המשיך לעבוד כמעט כרגיל, למעט מגבלות שהוטלו עליו, כמו איסור להיפגש עם אנשי אגף ההנדסה, אגף הרווחה ואגף הגזברות, ובנוסף נאסר עליו להיכנס לבניין העירייה. לאחר שחרורו ממעצר בן חמו עבד מבית ספיר, ולאחר מכן מביתו.

שטיינבוק אישרה את קבלת המכתב אך סירבה להגיב. חנסנסון הפנה אותנו לקבל תגובה מהעירייה.

תגובת עיריית כפר סבא: "מדובר בעובדי עירייה שהועסקו במשרות אמון וכעת עם הודעת ראש העיר על סיום תפקידו, באופן טבעי ובהתאם לאופי העסקתם, גם נושאי משרות אלו מסיימים את תפקידם".

יו"ר ההסתדרות בכפר סבא, שאול דור, המתמודד על ראשות העיר מסר: "קיבלנו את מכתבי הפיטורים של העובדים, אנו לומדים את הסוגיות המשפטיות ואני בקשר עם יו"ר ועד העובדים בעירייה חיה שפירא. ביקשתי מעורכי הדין של ההסתדרות, שחר יחזקאל ואייל ויטוס, שייבדקו אם פיטורי העובדים נעשו לפי החוק והדין. בימים הקרובים, לאחר התייעצות משותפת שאערוך עם כל הגורמים, נקבל החלטות כיצד נפעל למען העובדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר