המנוף שקרס, נטע רוטמן ז"ל. צילומים ניר קידר, מתוך עמוד הפייסבוק
המנוף שקרס, נטע רוטמן ז"ל. צילומים ניר קידר, מתוך עמוד הפייסבוק

נטע רוטמן הובאה למנוחות בכפר סבא, מעצרו של מפעיל המנוף הוארך ביממה

במשטרה מסרו שכל כיווני החקירה נבדקים, כולל התנהלותו של המנופאי, החשוד בגרימת מוות ברשלנות, ועייפות החומר של המנוף

פורסם בתאריך: 21.2.18 18:40

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך ביום רביעי, בפעם שנייה, ביממה, את מעצרו של משה אסרף, מפעיל המנוף שקרס ביום ראשון באתר הבנייה של חברת שובל הנדסה במרכז שרונה בכפר סבא, על רכבה של נטע רוטמן, בת 52, והביא למותה.

במשטרה מסרו שכל כיווני החקירה נבדקים, כולל התנהלותו של אסרף החשוד בגרימת מוות ברשלנות, ועייפות החומר של המנוף. בהחלטת השופט להאריך את מעצרו בפעם הראשונה, ביום שני השבוע, נכתב כי "החשד הסביר נשען על גילו של המנוף, לצד תפעולו באופן מסוכן ולא מקצועי. המסמכים מעידים שהמנוף עבר בדיקה תקופתית כוללת ונמצא תקין". לדברי השופט, "לכך מצטרף החשד שהחשוד עשה שימוש בסם בצמוד לקריסת המנוף". סנגורו של החשוד, עו"ד משה ליפשיץ, אמר כי תוצאות תסקיר הבטיחות שהתבצע לפני חודש במנוף היו תקינות וכי מדובר בתאונה בלתי נמנעת.

רוטמן, נכה מלידה, היתה יועצת ארגונית בעמותת נגישות ישראל. היא התגוררה בקריית אונו עם בן זוגה ושני ילדיו. היא הובאה היום למנוחות בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. בעמותת נגישות ישראל ספדו לה: "בת, בת זוג, אמא שניה, קרובת משפחה, חברה. ממובילת הנגישות והשילוב בישראל. מנהלת בכירה בעמותת נגישות ישראל. אשה עם מוגבלות שעשתה הכל בשלמות עם כל הנאות החיים. נקטפה בטרם עת".

הדיווח למד"א על חלק ממנוף שנפל ופגע ברכב בכפר סבא התקבל ביום ראשון בשעה 16:40. סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אסי דבילנסקי שהגיע מהראשונים למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב מעוך ועל הכביש את חלקי המנוף שפגעו ברכב. מחוץ לרכב שכבה אישה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה בשטח".

יחד עם מפעיל המנוף, עוכבו לחקירה במשטרה גם ממונה הבטיחות ואחראי האתר, אך הם שוחררו זמן קצר לאחר מכן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר