(מימין) עמירם מילר, צביקה צרפתי
(מימין) עמירם מילר, צביקה צרפתי

מי יהיה ראש עיריית כפר סבא עד אוקטובר?

ממלא מקום ראש העירייה צביקה צרפתי, וזקן חברי המועצה עמירם מילר, צפויים להתמודד על התפקיד בישיבת המועצה לבחירת ממלא מקום לבן חמו עד הבחירות

פורסם בתאריך: 22.2.18 18:07

עיריית כפר סבא פרסמה  הזמנה לישיבת מועצת העיר שלא מן המניין שתתקיים ביום שני הבא, 26 בפברואר, בשעה 19:30, לבחירת ממלא מקום לראש הרשות בשנת בחירות. בישיבה על סדר היום הצהרת אמונים של חבר המועצה הנכנס, יעקב אביטל, בחירת ממלא מקום לראש הרשות ומינוי של חבר המועצה מתי פז כחבר בוועדת כספים.

שני חברי המועצה הצפויים להעמיד את עצמם לבחירה הם ממלא מקום ראש העיר הנוכחי צביקה צרפתי וזקן חברי המועצה, עמירם מילר. "יש לחצים מכל הכיוונים משני הצדדים. כל אחד עושה לעצמו נפשות", אומר גורם עירוני. "חלק מחברי המועצה שומרים את הקלפים קרוב לחזה. אף אחד לא רוצה לעשות טעויות ולהיות בצד של מפסיד כי אז הוא ימצא את עצמו באופוזיציה. כל אחד רוצה לוודא שהוא ענה נכון. ממה שנראה לי מסתמן שלצביקה יש יותר תומכים. אם הוא ייבחר הוא יישאר ראש עיר בפועל עד סוף הקדנציה. זו תקופת בחירות, מאוד רגועה ואתה ממילא מוגבל מאוד במה שאתה יכול לעשות על פי נהלי משרד הפנים".

על פי מידע שהגיע לצומת השרון, ישנם חברים במועצת העיר שמתנים את תמיכתם במי מהשניים תמורת תפקידים כאלה ואחרים. "אני לא אוהב את השוק הזה", אומר גורם אופוזיציוני. "לא משנה מי ייבחר – ממילא בנקודת הזמן הזו אין אפשרות להשפעה אמיתית על מדיניות העירייה. אני חושב שלשון המאזניים הם ממה שיינפיין ורויטל לן כהן, שלא ברור מה הם יצביעו".

יו"ר סיעת תפוח באופוזיציה, המועמד לראשות העיר עו"ד יובל לוי: "עמירם מילר הוא האיש שיכול למלא מקום מכיוון שהוא איננו מתמודד לראשות העיר, מבין שותפיו של יהודה בן חמו חברי הקואליציה. אנחנו רואים את טובת העיר ובשעה זו תפקידי הוא להיות המבוגר האחראי ולהכריע בנושא. אני צריך לשקול את טובת העיר. ביום שיגמרו המסיבות, כל תשלומי הקואליציה יסתיימו ביום הבחירות באוקטובר, אצטרך לנהל את העיר עם כל החובות שהם משאירים אחריהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר