צביקה צרפתי
צביקה צרפתי

צביקה צרפתי: "עכשיו אני יכול להסתכל אחורה ולומר ששרדתי"

האישומים נגד בן חמו, הפקקים, תוכנית המתאר והבחירות הקרובות. ראיון ראשון עם צביקה צרפתי, ראש עיריית כפר סבא עד אוקטובר

פורסם בתאריך: 28.2.18 09:09

"אני איש צנוע מטבעי אבל אני חושב שאני שמח שעברתי את המבחן הקשה הזה. עכשיו אני יכול להסתכל אחורה ולומר ששרדתי", כך אמר ראש עיריית כפר סבא בפועל צביקה צרפתי, בראיון ראשון איתו מיד עם היבחרו לתפקיד.

שנה מורכבת עברה על צרפתי, שנבחר ביום שני לתפקיד ברוב קולות חברי המועצה (14 תומכים מתוך 18), לאחר שזקן חברי המועצה, עמירם מילר, הסיר ברגע האחרון את מועמדותו. טרם ההצבעה ניכר שצרפתי מתרגש. רגע אחריה, גילה לחברי המועצה שברגע השיא, בשעה שהיה צריך לשבת על הטלפונים כדי לשכנע את חברי המועצה לתת לו את קולם, הוא בכלל היה בטיול על הר המצדה. בפסגת ההר, סיפר צרפתי, הגיע מייל מראש האופוזיציה עו"ד יובל לוי, שהודיע שהוא מעביר את תמיכתו ממילר לצרפתי. "כבשנו את המצדה, אמר ואז הגיע המייל של יובל", הסביר את גודל הניצחון עבורו.

צרפתי שימש כסגנו של יהודה בן חמו מזה שמונה שנים. בראיון נרחב איתו שיתפרסם בסוף השבוע בצומת השרון, הוא מספר בין השאר על מערכת היחסים עם מי שהוא מגדיר "חבר פוליטי", שהסתבך בפלילים. "אני לא צריך לסנגר על יהודה, אני מכיר אותו מספיק שנים", הוא אומר, "ליהודה היה משפט שאמר לי 'אפס סובלנות לחוסר יושרה'. הוא תמיד הלך בדרך הנכונה, וזה מה שראיתי לאורך הדרך. אני לא אחד שרואה הכל".

צביקה צרפתי ויהודה בן חמו צילום עזרא לוי

צביקה צרפתי ויהודה בן חמו צילום עזרא לוי

 

 

עוד אמר צרפתי: "גם אם מישהו הכי קרוב אלי עושה דבר שהוא לא לרוחי, אני לא אמחק אותו מספר הטלפונים שלי ואני אמשיך להעריך אותו כאדם. זה אני. זה לא ביום שטוב לי אני חבר שלו וביום שרע לי אני לא חבר שלו. לאורך כל השנים, וכל מי שמכיר אותי יודע, החברות היא חברות ללא תנאי. אנחנו חברים פוליטיים, לא יצאתי עם יהודה לבלות, לא אכלנו צהריים עם המשפחות. זו שותפות לדרך".

הראיון המלא עם צרפתי יתפרסם בעיתון ובאתר צומת השרון בסוף השבוע. בראיון נשאל צרפתי גם על תוכנית המתאר ("תוכנית טובה בסך הכל"), הריחות בירוקה ("המפעלים יצטרכו למצוא מקום אחר"), הפקקים ("צריך סבלנות") וגם על הבחירות הקרובות לראשות העירייה באוקטובר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כפר סבא, עיר שהולכת לאבדון.
    עיר שכמעט ולא נשאר לה שטחים ירוקים, מחירי ארנונה בשמיים ללא קבלת שום תמורה ראויה לתשלום, בעיות קשות של פקקים!, עיר ללא מקומות בילוי ראויים לאנשים צעירים בימי בשישי שבת.
    ונוסף לכל זה נציגי שנוגעים בשחיתות.

    עיר שבעבר הייתה מעניינת והיום פשוט לא רלוונטית. חבל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מוזר שאנשים שכל כך קרובים לא רואים את השחיתות…

  3. גלעדי

    מביש הצבעה שהשאירה את הידיים הארוכות של בן חמו.
    חושב שאנחנו מטומטמים ומגלגל עיניים.
    בן חמו וצרפתי אחד הם.
    בושה לכפר סבא ולחברי המועצה וללוי שהצביע לבן חמו .
    בושההההה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר