מירית שקד ברק צילום אבישג שאר-ישוב
מירית שקד ברק צילום אבישג שאר-ישוב

מירית שקד ברק: "אני הולכת להיות ראשת העיר הבאה של כפר סבא"

המתמודדת הראשונה: הפעילה החברתית מירית שקד-ברק, תפתח בשבוע הבא את מסע הבחירות שלה לראשות עיריית כפר סבא

פורסם בתאריך: 28.2.18 18:23

הפעילה החברתית, מירית שקד-ברק, תושבת שכונת קפלן, מתכוונת להכריז בשבוע הבא על התמודדותה על ראשות עיריית כפר סבא. שקד תתמודד במסגרת תנועה עממית שצמחה מן השטח, לדבריה, בשם "תפוזים". ההכרזה תתקיים ברחבת העירייה, בפינת הרחובות ויצמן והרצל, ביום שני הבא, 5 במרץ, בשעה 17:30. במקום יימכרו מיץ תפוזים וחולצות, שישמשו למסע הבחירות.

כבר בימים אלה רצה הודעת ווטסאפ בקבוצות בעיר ובה נכתב: "הקמנו תנועה עממית של תושבים למען תושבים, אשר תריץ את מירית שקד-ברק לראשות העיר כפר סבא. מירית מנהיגה משלנו, אשר צמחה מן השטח והובילה בעיר את המאבקים בתוכנית המתאר, במפעלי התעשייה המזהמים ובשחיתות בעיר, ממייסדות ׳משמר המועצה׳ וממייסדות מטה המאבק הארצי לבינוי שפוי".

שקד-ברק, בת 43, נשואה ואמא לשלושה ילדים, היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בר- אילן, אשת תקשורת ואסטרטגיה, בעלת ניסיון בעבודה במישור המוניציפלי והממשלתי, ממייסדות בית הספר המסורתי-קהילתי רמות בהוד השרון וממייסדות מטה המאבק הארצי לבינוי שפוי שמונה 52 ישובים מכל הארץ.

בהודעה שהפיצה שקד-ברק כתבה: "התרגשתי לראות את ההירתמות המדהימה של מתנדבים אשר רוצים להוביל כאן שינוי אמתי. הצורך עלה מן השטח – מתנדבים ערכו חוגי בית בהשתתפות עשרות משתתפים, קראו לי לרוץ והבטיחו: 'אני אחלק פליירים, אני אערוך חוגי בית, אני אעבוד על טכנולוגיות, אני על הרשתות החברתיות, אני אתלה שלטים על מרפסות', ועוד. שקלתי בכובד ראש את הנושא ולאור הפניות הרבות, החלטתי להתגייס לשליחות יחד עם כולם, ויחד עם כולם להחזיר את הכוח לתושבים".

שקד אמרה לצומת השרון כפר סבא: "אני הולכת לעשות את זה ולהיות ראשת העיר הבאה של כפר סבא. יש לי ניסיון מוניציפאלי וממשלתי, מי הוביל את סדר היום עם המאבקים שהצפתי בעיר? מי הובילה פה מהלכים? מי אמר לחברי מועצה מה לעשות? זה הכל אני – אני יודעת בדיוק איך מתנהלים. נכון, יש לי תמיד מה ללמוד, אבל קיבלתי את ההחלטה ואני עומדת מאחורי המשימה. אין לי אובססיה להיות ראשת העיר, ממש לא. לא תכננתי את זה, אבל העיר קוראת לי. מאות הפעילים שדיברו איתי אמרו לי שהם מוכנים לעמוד מאחוריי ולא אחרי אף אחד אחר – כדי שנמשיך להוביל את המאבקים שלנו, שבהם השקענו יום ולילה, מתוך העירייה כסדר יום עירוני. אני מסוגלת ליצור אחווה, להניע אנשים, להחזיר את הגאווה. העיר הזאת התנהלה שנה בלי ראש עיר, והדברים עבדו כי המנגנון מאוד חזק. עובדי העירייה ממצוינים. מה שכן, אין הנהגה, ואת זה אני יכולה להביא. אין ראש עיר שהוא מלך – העיר צריכה לחזור לתושבים שלה".

בתנועה מבטיחים לפעול למען תכנון ובינוי שפוי של העיר, שקיפות מלאה, שיתוף ציבור אמיתי, נקיון כפיים, הפיכת אזורי התעשייה בעיר לנקיים ולא מזהמים, שיקום תדמיתה של העיר – כעיר ירוקה ומקיימת, משיכת חברות היי טק ומשרדים לאזורי התעשייה ומתיחת פנים ומיתוג רחוב ויצמן. בנושא החינוך מבטיחים ב"תפוזים" לייצב את העיר כמובילה בחינוך המתקדם בארץ ובעולם, ולחזק את החינוך הממלכתי-ציבורי ובד בבד עידוד הקמת בתי ספר המובילים שיטות חינוך פלורליסטיות ומתקדמות.

נילי חזן, תושבת שכונת קפלן, מיוזמות הקמת התנועה מסרה: "הקמנו את התנועה למען שקיפות ודאגה אמתית לאינטרס הציבורי. אני בטוחה שכל מי שעיניו בראשו ושגורל העיר חשוב לו יצביע למירית שקד ברק לראשות העיר. במצב הידוע שבו התנהלה העיר, אין לנו אפשרות אחרת ומירית שקד-ברק היא האישה הנכונה במקום הנכון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. ננה

    אפשר להגיד שקצת חיה בסרט! מקווה שאירית מרק תהיה ראשת העיר הבאה של כפר סבא! כי לה בהחלט מגיע! אישה שעושה למען העיר באמת !

  2. יעל

    כל הכבוד מירית!!!! בול ראש העיר שהעיר הזאת צריכה. אישה שבאמת באה לעבוד, אכפתית, יודעת להזיז הרים.

  3. חוסר יושר גברת

    המצאת פעילות וביקשת מכולנו לא לעסוק בפוליטיקה וםתאום ???
    מה את חושבת שאנחנו מטומטמים.
    עבדת על כולנו שהפעילות היא לשם שמיים.
    מטעם מי?
    יושרה היא בסיסית והפסדת.
    לא הייתי בוחר בך לשום פעילות.

  4. נילי

    חשוב להעריך את הזמן והאנרגיות וביחוד את היכולת שמירית הפעילה בהצלחה , להרחקת תוכנית המיתאר הגרועה.
    כאלה מאמצים אנחנו צריכים כדי להמשיך את העיר הזאת, כפר סבא

  5. כביש הסרגל

    קשה לי להשתחרר מהתחושה שכל מה שיש למירית הוא מירית.
    נלחמת נגד תוכנית המתאר ונכשלת, אז הקמת ועד ארצי כדי
    להלחם בולתמ"ים ונכשלת.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבעיה המרכזית היא שמירית כבוגרת בר אילן האקדמיה הדתית, עם אוריינטציה דתית אלילית וכפר סבא תיסגר עוד יותר במקום להפתח יותר.
    ובני הנוער שאינם צמודים להוריהם ימשיכו לנסוע לתל אביב.
    האמביציות שלה אינן עומדות בקנה אחד עם המציאות החילונית המתחייבת מעיר שמייסדיה היו אתאיסטים.
    לא מסתדר ולכן לא אצביע עבורה בשום תנאי ומצב.
    רק אליי הרסגור יכול להוציא את העגלה מהבוץ הדתי שלה ןלהוציא את החרדים שבעירייה מחיינו סוף סוף.

  7. גידי

    מירית טענה שהיא תפעל כקבוצת תושבים ולמעשה היא גייסה אנשים כדי
    שיפעלו במפלגה שלה.
    השגיה לא ברורים חוץ מלהקים התארגנויות שונות שלא השיגו כלום.
    היא עוסקת בתקשורת בלבד ולא במעשים, הקמתי קבוצות אלו ואחרות אינן משקפות תוצאות בפועל.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר