המוקד העירוני של עיריית כפר סבא. צילום העירייה
המוקד העירוני של עיריית כפר סבא. צילום העירייה

מרגש: במוקד העירוני יצאו מגדרם כדי לסייע לקשיש ליטול תרופה דחופה

הקשיש התקשר למוקד העירוני בהיסטריה אחרי שאיבד את המזרק שלו. המוקדניות וסיירי הביטחון לא נותרו אדישים

פורסם בתאריך: 12.3.18 08:01

מוקדניות במוקד העירוני וסיירי ביטחון של עיריית כפר סבא סייעו לקשיש תושב העיר שהיה זקוק למזרק כדי ליטול בדחיפות תרופה המאפשרת לו ללכת. המוקדנית שחר שפירא קיבלה את השיחה מהתושב, שהתקשר למוקד העירוני כשהוא חסר אונים: "הוא נשמע מבוגר ואמר שהוא צריך להזריק לעצמו תרופה שמסייעת לו ללכת ושאבד לו המזרק", היא מספרת, "לא היה מדובר במזרק מיוחד, אלא במזרק רגיל. הוא היה מאוד היסטרי והפחד נשמע בקולו. הוא הסביר שאין לו איך ללכת, שהוא לבד ושהוא זקוק למזרק חדש".

זאת לא נשמעת כמו בקשה שגרתית למוקד העירוני.

"נכון, אבל הוא נשמע לי חסר אונים וכאב לי הלב עליו, אז ביקשתי שימתין ושאבדוק מה אני יכולה לעשות. התייעצתי עם חברתי למוקד מאיה, ושאלתי אותה אם יש דרך לעזור, והיא אמרה לי שיש לה בבית מזרק. בדקנו עם אחד הסיירים, עומר, אם הוא יכול לעזור לנו, לגשת לבית של מאיה, לקחת את המזרק מבן זוגה ולהביא אותו לתושב. עומר הסכים כמובן, ויידעתי את התושב שהמזרק בדרך אליו. נשארתי איתו על הקו עד שהסייר הגיע, שמעתי שהוא קיבל את המזרק ושהכל הסתדר. הוא הודה לנו מאוד".

מרגש.

"כן, וההרגשה היא טובה כמובן. חשבתי מה היה קורה אם סבא שלי היה לבד והיה זקוק לעזרה. אי אפשר להישאר אדישים לדבר כזה. רציתי שהוא יהיה יותר רגוע, וזה מרגיש טוב שהצלחתי".

מנהלת המוקד העירוני, עדי אוליקר: "אני גאה בעובדי המוקד שבראש ובראשונה, ומעבר להיותם נותני שירות ועובדי ציבור, הם קודם כל בני אדם. ברגעים מסוג זה, שאנו נתקלים בהם לעיתים, אנו מוכיחים את האנושיות שלנו, ההירתמות למען האחר והחשיבה היצירתית על מנת לסייע לתושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר