יוסי סדבון וסער ורדי צילום יח"צ
יוסי סדבון וסער ורדי צילום יח"צ

סער ורדי הצטרף לרשימתו של סדבון: "רבים בגילי מרגישים שאין להם כתובת"

ורדי, בן 37, עורך ודובר, תושב שכונת הפרחים, רוצה לייצג את הכפר סבאים בני ה-40-20

פורסם בתאריך: 13.3.18 19:03

תושב כפר סבא ואיש התקשורת סער ורדי, הצטרף לרשימתו למועצת העיר של עו"ד יוסי סדבון, המתמודד לראשות עיריית כפר סבא. בהודעה שהוציא המטה של סדבון נמסר כי ורדי הוא בן 37 ו"ממלא מזה יותר מ-15 שנים מגוון תפקידי עיתונות ודוברות בכירים בעולם התקשורת הישראלי, המרכזיים שבהם: העורך הראשי של רשת "המקומון" מקבוצת ג'רוזלם פוסט-מעריב, כתב ועורך בעיתון "מעריב" ודובר עיריית רמת-גן. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל-אביב, נשוי ואב לשתי בנות. ורדי מתגורר בשכונת הפרחים, והוא מעורה בנעשה בחיי הקהילה באזור".

ורדי: "מאז הרחקתו של ראש העיר לשעבר מהעירייה בצל האישומים הכבדים נגדו, מורגשת היעדרה של יד מכוונת בהנהגת העיר. הדבר בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים: במערכת החינוך, בתשתיות העירוניות, בתכניות הפיתוח והבנייה התקועות. רבים בגילי מרגישים שאין להם כתובת, שאין מי שייצג אותם ושיהווה עבורם קול, ולכולם ברור שנדרשת הנהגה חדשה. לכן החלטתי, שככל שהדברים יהיו תלויים בי, אני אנסה להיות הקול הזה, ואייצג, במסגרת אחת הרשימות המובילות, ציבור גדול של בני מעמד הביניים, צעירים בשנות ה-20-40 לחייהם ששיעור ההצבעה שלהם במערכות בחירות נמוך בצורה שצריכה להדאיג כל אחד. לאחר שערכתי סבב פגישות נרחב עם מרבית המועמדים והמועמדות לראשות העיר כפר סבא, השתכנעתי שיוסי הוא האיש הנכון במקום הנכון, אני משוכנע כי ניסיונו של יוסי יאפשר לו להשליט נורמות שלטוניות וערכיות מהמעלה הראשונה שכל כך חסרו לעירנו בשנים האחרונות".

סדבון אמר שורדי "מייצג צעירים רבים המתגוררים בכפר סבא, הכמהים לשינוי בהנהגת העיר – והצטרפותו תהווה תוספת כוח משמעותית בקרב ציבורים אלה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר