גלעד עזר, אוהד חג'בי והפארמדיקים של מד"א

יום המעשים הטובים: תלמידי חטיבת רמון עזרו למד"א להגשים משאלות לחולים קשים

תלמידי חטיבת רמון בכפר סבא מכרו פיצות ועוגות, ותרמו את הכסף לאמבולנס המשאלות של מד"א

פורסם בתאריך: 14.3.18 08:51

תלמידי חטיבת הביניים על שם אילן רמון בכפר סבא, התגייסו במסגרת יום המעשים הטובים למען "אוטובוס המשאלות" של מד"א, המיועד להגשמת חלומם של חולים קשים או כאלה שמתמודדים עם מחלות סופניות, ואינם בעלי יכולת ניידות. ביוזמת יו"ר מועצת התלמידים בחטיבה גלעד עזר, והפעיל במועצת התלמידים אוהד חג'בי, מכרו תלמידי בית הספר בשבועות האחרונים עוגות ביתיות כדי לגייס כספים שישמשו תרומה להגשמת חלומם של החולים.

אתמול (שלישי), יום המעשים הטובים, מכרו התלמידים פיצות שקיבלו מפיצריות מקומיות וגם הכסף הזה הועבר כתרומה. אמבולנס המשאלות הוצב אתמול ברחבת הבית הספר והוצג בפני התלמידים, והאירוע הסתיים בהענקת אלפי השקלים שנאספו כתרומה על ידי התלמידים במהלך החודש.

עזר: "למעשה התחלנו מאירוע התרמה לקראת פורים, וראינו שאנחנו רוצים להמשיך עם זה אז חיברנו את זה ליום המעשים הטובים. בהתחלה מכרנו עוגות, והיום התקיימה מכירה של פיצות שנתרמו מפיצריות בעיר. בסופו של דבר, התרמנו אלפי שקלים עבור המטופלים של אמבולנס המשאלות, וזה ממלא אותי סיפוק וגאווה שהצלחנו להפיק כזה מבצע". חג'בי הוסיף: "רצינו לתרום לאמבולנס המשאלות כי בשבילנו זה מאוד חשוב לתרום לקהילה ולאחר. אם אנחנו יכולים לשמח אנשים, זה שווה את כל המאמץ".

פאראמדיקית מד"א יונת דסקל, האחראית על אמבולנס המשאלות במד"א, הוסיפה: "זו הפעם הראשונה שאנחנו מקבלים כזאת בקשה יפה, שבני נוער מחליטים לאפות עוגות ולמכור פיצות כדי לתרום לפרויקט שהוא נטו התנדבות עבור אנשים שסובלים ממחלות מאוד קשות. בזכותם נוכל להגשים עוד כמה וכמה משאלות בתקופה הקרובה. בדרך כלל אני מתרגשת מסיוע לאחרים, אבל דווקא היוזמה של בני הנוער לסייע לנו ריגשה אותי יותר מהכול. אחד מהתלמידים סיפר שמשפחתו פנתה בבקשה לאמבולנס המשאלות, על מנת שסבו החולה יוכל להגיע לבר המצווה שלו, וזו תהיה סגירת מעגל מיוחדת עבורו".

גלעד ואוהד מוכרים פיצות ביום המעשים הטובים. צילום מד"א

גלעד ואוהד מוכרים פיצות ביום המעשים הטובים. צילום מד"א

מנהל חטיבת רמון עידו לביא: "זו יוזמה נטו של התלמידים. הם בחרו את הפרויקט שהם רוצים ללכת אליו, הם החליטו לעשות פעילות והסברה, הם הלכו לפיצריות ומאפיות וגייסו את הרשתות השונות ואת הקהילה בכפר סבא. מאוד מרגש לקחת את הרעיון של יום המעשים הטובים צעד אחד קדימה. המעשים האלו מראים לבני הנוער כמה כוח יש להם, וכיצד מעמדת הכוח הזו הם יכולים לעזור לאחרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר