ויקטורי מרכז שרונה צמילום עזרא לוי
ויקטורי מרכז שרונה צמילום עזרא לוי

פרסום ראשון: רשת ויקטורי עוזבת את שרונה ועוברת לשכונה הירוקה

ברשת הדיסקאונט אומרים כי המטרה היא לשפר את חווית הקנייה, אבל תושבים בסביבה חוששים שיאלצו לקנות במרכולים יקרים יותר

פורסם בתאריך: 14.3.18 09:54

לאחר עשר שנות פעילות רשת ויקטורי עוזבת את מתחם שרונה ועוברת לשכונה הירוקה. הרשת, הפועלת בשיטת הדיסקאונט ומציעה מחירים זולים לצרכן, רכשה את סניף כפר סבא הירוקה של רשת "שוק העיר" ותעבור למיקומה החדש במתחם B סנטר. פתיחת הסניף מתוכננת מיד בתום חול המועד.

מעבר הסניף אל השכונות הירוקות בצפון העיר, הכעיס כמה תושבים, בעיקר מבוגרים, המתגוררים באזור וחוששים שכעת יוותרו בשכונה רק מרכולים יקרים יותר, שהם במרחק הליכה מהבית. בני פפרמן, לשעבר מנהל מנהל מחקר וכלכלה במשרד הכלכלה, התייחס ואמר: "לא צריך להיות מופתע ממעבר כזה. כל רשת עושה את שיקוליה הכלכליים והיא שמה את השורה התחתונה בראש מעייניה כי זה מה שרוצים הבעלים – להגביר את הרווחיות. אני יכול להבין איך הדברים האלה משפיעים בסופו של דבר על שכונה מזדקנת, כשאנשים שאין להם רכבים ופחות משתמשים בהם נאלצים לקנות במחירים יקרים יותר סמוך לבית בסופרים או חנויות שמרגישות שיש להם כוח כלפי הצרכנים. זה משפיע על אורח החיים והרווחה האישית, ואלו תהליכים קפיטליסטיים ברורים. כעת אנשי השכונה יצטרכו או למצוא תחליפים אם יש, ובדרך כלל הם יהיו יקרים יותר. בעידן הזה, שאנחנו נוטים לפצל את הסל שלנו – ככל שמצטמצמים האפשריות זה מאוד בעייתי לגבי אנשים מבוגרים".

תושב האזור, אלן טנמן, ונציג ועד מרכז העיר: "זו עוד דוגמא של עסקים שעוברים ממרכז העיר לפאתי העיר, וגורמים להתפוררות של הרקמה העירונית במרכז העיר. הגיע הזמן שהעירייה תתחיל לעודד עסקים ואת חיי העסקים במרכז העיר כי בקצב הזה לא יישאר דבר במרכז העיר מלבד חור שחור ופרוורים עם שירותים עירוניים. הצעד הזה של ויקטורי מייאש כי מי שמאמין בעירוניות מאמין במקומות שאפשר ללכת אליהם ברגל ולא לנסוע באוטו בכל מקום. גם לשכונה הירוקה מגיעים שירותים אבל זה לא צריך לבוא על חשבון הרקמה העירונית".

לאור פניית צומת השרון לויקטורי בנושא, הם השיבו כי העברת הסניף אל מתחם B סנטר, נעשתה מתוך מחשבה על שיפור ואיכות השירות עבור קהל הלקוחות, כדי לייצר חווית קנייה נכונה, עם שפע מקומות חנייה והגדלת מרחבי הקניה. מנכ"ל הרשת, אייל רביד, אמר: "אנחנו ממשיכים לחזק את הסניפים והאחיזה בשטח באמצעות חיזוק חוויית הלקוח כחלק מאסטרטגיית הרשת לשיפור וייעול השירות".

ויקטורי מרכז שרונה צמילום עזרא לוי

סניף ויקטורי במרכז שרונה צילום עזרא לוי

לויקטורי 46 סניפים בכל הארץ. הסניף הנוכחי עומד על כ-2000 מ"ר (ברוטו), וכולל מספר רב של מחלקות ובהן קצבייה, מעדניה, מאפית, פירות וירקות ותבלינים. בסניף יועסקו עובדים חדשים מהיישוב והסביבה והוא ישרת את כל תושבי כפר סבא הירוקה והאזור כולו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר