חיילים בחברון צילום רויטרס
צילום אילוסטרציה רויטרס

עושים מילואים? אולי בקרוב תזכו להנחה בארנונה

מועצת עיריית כפר סבא אמורה לדון בישיבתה ביום רביעי באישור מתן הנחה של עד חמישה אחוזים בארנונה למשרתי מילואים פעילים

פורסם בתאריך: 19.3.18 12:36

מועצת עיריית כפר סבא אמורה לדון בישיבתה ביום רביעי בהצעה להעניק הנחה של עד חמישה אחוזים בארנונה לתושבי העיר המשרתים במילואים באופן פעיל.

מהעירייה נמסר כי תיקון לחוק מאפשר לרשויות להחליט על מתן ההנחה מסכום הארנונה הכללית שהוטלה באותה שנת הכספים. ההנחה הינה לחיילי מילואים פעילים כהגדרתם בחוק שירות המילואים 2008, המחזיקים בתעודת משרתי מילואים פעילים תקפה מצה"ל.

"מדובר בתקנה שהרשויות המקומיות רשאיות להחליט האם לאמץ אותה ובכך להיטיב עם תושביה", מסרה העירייה, "מתוך חשיבות הנושא, עיריית כפר סבא, מעלה אותו כבר בישיבת המועצה הקרובה. עוד יצוין כי מנתונים אחרונים של צה"ל שפורסמו בשנת 2013 בנושא דירוג הערים בישראל על פי היקף משרתי המילואים הפעילים, נמצא כי כפר סבא דורגה במקום הרביעי עם 37 משרתי מילואים פעילים על כל אלף תושבים. נוסיף כי, ככל שמועצת העיר תאשר מתן ההנחה, ניתן יהיה להחילה בכפוף לפרסומה ברשומות על ידי משרד הפנים".

בעירייה אומרים כי הדיון יעלה בעקבות הצעתו של חבר המועצה אמיר קולמן, שיידע את ראש העירייה צביקה צרפתי באפשרות להעניק את ההנחה לתושבים. צרפתי: "אנו מעודדים גיוס משמעותי לצה"ל, ומתגאים באחוזים גבוהים בגיוס. כולי תקווה כי מועצת העיר תצביע בעד החלת התיקון החדש. אני מודה לאמיר קולמן ולאורן כהן, חברי המועצה, על תשומת הלב והאכפתיות בכל הקשור לגיוס לצה"ל והמילואימניקים".

צביקה צרפתי. צילום רמי זרנגר

צביקה צרפתי. צילום רמי זרנגר

רו"ח גלית שניידר מימרן, מנהלת אגף הכנסות, הוסיפה: "התיקון החדש יאפשר לנו להמשיך ולקדם את השירות שאנו מעניקים לתושבי העיר ולהביא לידי ביטוי את הערכתנו כלפי תושבים התורמים לעיר ולמדינה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר