ביתה של אושרת גני גונן, מנכ"לית העירייה היוצאת
ביתה של אושרת גני גונן, מנכ"לית העירייה היוצאת

אלמונים פרצו לביתה של מנכ"לית העירייה היוצאת; קיבלה איומים בטלפון הנייד

אושרת גני גונן מתמודדת לראשות המועצה האזורית דרום השרון. מהבית נגנבו מסמכים הקשורים למערכת הבחירות שלה. בשבועות האחרונים קיבלה הודעות לנייד: "תזהרי, את מתחילה לא טוב"

פורסם בתאריך: 21.3.18 11:31

ביתה של מנכ"לית עיריית כפר סבא היוצאת, והמתמודדת לראשות המועצה האזורית דרום השרון, אושרת גני-גונן, נפרץ הלילה. מהבית, בישוב נוה ימין, נגנבו פרטים ספציפיים בלבד: טלפון נייד, תעודת הזהות שלה ומסמכים הקשורים למערכת הבחירות שהיא מנהלת. הפריצה התרחשה בלילה והתגלתה רק הבוקר, כאשר בני הבית התעוררו בדרך לשגרת יומם. גני-גונן הזעיקה את המשטרה, שהגיעה לביתה, והגישה תלונה.

גני גונן אומרת שזו הפעם הראשונה ב-12 שנות מגורים בבית הזה, שהוא נפרץ. היא חוששת שהפריצה קשורה למערכת הבחירות ונועדה להפחיד אותה. היא מספרת שבשבועות האחרונים היא קיבלה מספר איומים בהודעות טקסט לטלפון הנייד שלה, במילים: "תזהרי, את מתחילה לא טוב". לדבריה, היא אינה יודעת אם יש קשר בין ההודעות לפריצה.

התלונה שהגישה אושרת גני גונן במשטרה

אישור על הגשת התלונה שהגישה אושרת גני גונן במשטרה

"התעוררנו בבוקר וגילינו את דלת הבית פתוחה", מספרת גני גונן, "הטלפון של הבן שלי נעלם לצד מפתחות הרכב שלי והארנק. הבנו שפרצו לנו הביתה. בהמשך גילינו, לצד המכונית, מסמכים פזורים על הכביש ואת הארנק עם כל כרטיסי האשראי והתעודות. נעלם קלסר בחירות והזיזו את הפח ונראה שמישהו חיטט בתוכו. התחושה היא קשה מאוד של חדירה לפרטיות ומתוך הכאב והכעס הזה אנחנו יוצאים רק מאוחדים ומחוזקים יותר כמשפחה ובתמיכת החברים. המהלך הזה לא יחליש ולא ישבור אותנו, להיפך, זה נותן לי מוטיבציה מאוד גדולה להמשיך הלאה לנצח ולהביא שלטון בריא ונקי".

אושרת גני גונן. צילום עזרא לוי

אושרת גני גונן. צילום עזרא לוי

נבהלתם?

"הילדים מאוד נבהלו. אתה מרגיש חשוף מאוד, שפרצו לביתך למקום הכי בטוח שיש. אני מצטערת שבני המשפחה שלי צריכים לחוות את זה, אבל אני לא מצטערת שאנחנו במסע הזה. הייתה לי שיחה עם הילדים שלי והרגשתי שמתוך בגרות מאוד גדולה הם מבינים. הרגשות הראשונים שלהם הם של כעס ותסכול ולמה אנחנו צריכים את זה, וגם מבחינתי אני שואלת – מה הם אשמים? למה הם צריכים לסבול כי אמא שלהם מתמודדת בבחירות? זה מקומם. מצד שני הבנו, וגם הזהירו אותנו, שמסע בחירות יכול להיות מאוד מלוכלך ולרדת למקומות מאוד נמוכים. לא תיארתי לעצמי שזה יגיע לדרום השרון ועוד בתחילת המערכת. אני מאוד מקווה שזה לא מנבא את המשך הבחירות ואני קוראת לכולם לעשות בחירות נקיות והוגנת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר