נופר רווח מועלם ז"ל (מימין) והחברים (במרכז אלעד אוקנינו, מחבקת אותו בר מדמון). צילום מהפייסבוק
נופר רווח מועלם ז"ל (מימין) והחברים (במרכז אלעד אוקנינו, מחבקת אותו בר מדמון). צילום מהפייסבוק

החברים של נופר ז"ל לא מאמינים: "בבקשה תעירו אותי שכל זה חלום"

מאות ליוו אתמול את נופר רווח מועלם ז"ל, אמא לתינוקת בת שלושה חודשים, שנהרגה בתאונת דרכים בצומת נווה ימין

פורסם בתאריך: 23.3.18 12:12

כל מי שעבר ליד שתי המכונית המנופצות בצומת נוה ימין (צומת טבע) בכביש 55 בלילה שבין רביעי לחמישי השבוע, סמוך לחצות, קרוב לוודאי הניד את ראשו כלא מאמין. תאונות הדרכים הפכו כבר מזמן למכת מדינה, אבל עדיין קשה לנו לעכל את עוצמת ההרס שהתנגשות בין שני רכבים יכולה ליצור. בתאונה נהרגה נופר רווח מועלם (23), כשרכב מסחרי פגע ביונדאי בה נסעה. במשטרה סבורים שנהג המסחרית חצה את הצומת באור אדום והתנגש ברכב בה היא וחבריה נסעו. בתאונה גם נפצעה חברתה קרין טביב באורח קשה. בנוסף נפצעו בתאונה ארבעה בני אדם נוספים.

נופר מועלם רווח ז"ל עם בעלה אלי. צילום מהפייסבוק

נופר מועלם רווח ז"ל עם בעלה אלי. צילום מהפייסבוק

מיד אחרי התאונה הובהלה נופר אל בית החולים בילינסון ושם לאחר מספר שעות נקבע מותה. אתמול (חמישי) ליוו אותה מאות בדרכה האחרונה בבית העלמין פרדס חיים. נופר, אם לתינוקת בת שלושה חודשים, שנישאה לאלי רווח לפני כשנה והתגוררה עם בעלה בדרום הארץ, היא בתו של דוד מועלם – בעל מכולת מוכר מהעיר.

 

אחת מחברותיה, בר מדמון, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "נופרי חברה שלי אהובה.. לפני שבועיים באת אלי לחגוג לי יום הולדת, מי היה מאמין שזאת תהיה התמונה האחרונה שלנו ביחד? בקשה אחת לי אליך חיים שלי.. תשלחי כוחות לקרין שלי שתצא מזה בבקשה!!! אני אוהבת אותך וכבר מתגעגעת. תהיה מנוחתך עדן חיים שלי".

נופר רווח מועלם ז"ל. צילום מהפייסבוק

נופר רווח מועלם ז"ל. צילום מהפייסבוק

חבר אחר בשם אלעד אוקנינו כתב:" אחותי, חיים שלי, נשמה שלי, הבחורה שתמיד לצידי בטוב וברע רק הלכנו למסעדה צחקנו נהננו היה לנו את היום הכי מושלם בעולם עד שאחד מפגר לקח אותך מאתנו, אחד שלא שולט בהרגלי השתייה שלו ונוסע במהירות ובאור אדום. הבן אדם הזה לקח לי את ידידת הנפש שלי. את הידידה הכי טובה שלי אני פשוט לא מאמין לא יכול להיות שאת לא אתנו יותר. בבקשה תעירו אותי שכל זה חלום שכל זה לא באמת קורה. תצבטו אותי בבבקשההה!!! לא מאמין התמונה הזאתי מאתמול והיום את כבר איננה אני לא מאמין אני פשוט לא מאמין למההה למההה אלוהים למהההה!!! נופר את תמיד תהיי אצלי בלב ותמיד תהיי במחשבותי אוהב אותך הכי בעולם ידידת נפש שלי. ת.נ.צ.ב.ה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר