הפגנת תושבים נגד תוכנית המתאר. צילום אריה אברמזון
הפגנת תושבים נגד תוכנית המתאר. צילום אריה אברמזון

מיד אחרי פסח: הפנינג החתמת תושבים נגד תוכנית המתאר

עורכי דין מתנדבים, בהם גם חברת המועצה רויטל לן כהן, יחתמו בשטח על תצהירי ההתנגדויות שיכתבו התושבים. מתכננים מצוות שהקים מטה המאבק ילוו את האירוע

פורסם בתאריך: 26.3.18 12:02

מטה המאבק נגד תוכנית המתאר בכפר סבא מתכנן לקיים מיד אחרי חול המועד פסח, אירוע החתמת תושבים על התנגדויות לתוכנית. זאת לקראת המועד האחרון להגשת ההתנגדויות, ב-6 במאי, בעוד כ-40 ימים. עורכי דין המלווים את מטה המאבק, בהם גם חברת מועצת עיריית כפר סבא עו"ד רויטל לן כהן, ילוו את התושבים ויחתמו על תצהירי ההתנגדויות. "למפגש מוזמנים כל תושבי העיר וכל המועמדים לראשות העיר, שיוכלו להביא איתם התנגדות מוכנה או לכתוב אותה במפגש ולהחתימה על ידי עורך דין", אומרת מובילת המאבק והמתמודדת לראשות העיר מירית שקד ברק.

במפגש ישתתפו גם חברי צוות המתכננים שהקים מטה המאבק כדי לגבש את ההתנגדות, צוות הכולל מתכנני ערים, אדריכלים, שמאים, יועצים כלכליים ומהנדסים, כולם תושבי ובני כפר סבא הלוקחים חלק בצוות בהתנדבות. בין יוזמי הקמת צוות המתכננים גם מתכנן הערים פדרו בטשטיין, חבר ועד שכונת 80 והאחראי על התחבורה בוועד. "אנו נערכים להגשת כמה שיותר התנגדויות על מנת לעצור את התוכנית ולהחזירה לועדה המקומית. אנו קוראים ליועצים נוספים להצטרף לצוות, במיוחד חסרים לנו יועצי תחבורה, איכות סביבה ותשתיות ביוב".

מירית שקד ברק, פדרו בטשטיין ונעמי טמיר

פעילי מטה המאבק מירית שקד ברק, פדרו בטשטיין ונעמי טמיר

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

נזכיר שבתחילת החודש (6 במרץ) פרסמה עיריית כפר סבא הודעה על הפקדה מחדש של תוכנית המתאר הכוללנית של כפר סבא בוועדה המחוזית. זאת למרות שחברי מועצת העיר הצביעו פה אחד למשוך את תוכנית המתאר מהוועדה. התוכנית הופקדה מחדש בעקבות החלטת בית המשפט ברמלה בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, שקבע בינואר השנה בעקבות עתירת אדם טבע ודין, כי יש להפקיד את התוכנית מחדש עקב אי עמידה בכללי שיתוף הציבור – כלומר שהשלט עליו פורסמה התוכנית לשיתוף הציבור היה בגודל של דף A3 ולא כפי שנדרש בתקנות. מרגע ההפקדה המחודשת (6 במרץ) ניתנו 60 ימים נוספים להגיש התנגדויות.

מי שהתלונן בפני עמותת אדם טבע ודין שהגישה את העתירה, ושהביא למעשה להזדמנות הנוספת לתושבים להגיש התנגדויות, היה יו"ר משמר האילנות, פנחס כהנא. שקד ברק: "בכוונתנו לנצל את חלון ההזדמנויות שניתן לנו בזכות העתירה שיזם כהנא, באמצעות אדם טבע ודין ופעילי מטה המאבק כנגד תוכנית המתאר פדרו בטשטיין, דורית שניצר, גיל מצליח ושוקי רוטפרב. צוות המתכננים הוקם על מנת לבחון את התוכנית באופן משותף על ידי צוות מקצועי, אשר יגיש התנגדויות רציניות ומקצועיות. יש להדגיש שצוות המתכננים הינו מקצועי גרידא, בהתנדבות מלאה והינו א-פוליטי".

לן-כהן אמרה: "אני שמחה על ההזדמנות לשבת יחד תושבים, חברי מועצה ומומחים, לגבש אסטרטגיה ולפעול יחד למען השבת התוכנית בחזרה לוועדה המקומית. אשמח לחתום כעורכת דין על תצהירי התנגדויות לתוכנית המתאר של כפר סבא 2035".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר