הרב יואל ימיני

יש לכם עם מי לעשות את הסדר: סדרים ציבוריים ומשפחות מארחות בכפר סבא

בית חב"ד בכפר סבא יקיים שני סדרים ציבוריים בעיר, בסניף המרכזי ברוטשילד ובשכונה הירוקה. בעמותת אוהלי קידר ישדכו לכל מי שמעוניין משפחה מארחת לליל הסדר

פורסם בתאריך: 30.3.18 07:04

הסדר הציבורי המרכזי של בית חב"ד בכפר סבא יתקיים בבית חב"ד, ברחוב רוטשילד 54. סדר נוסף יתקיים בבית חב"ד בבי סנטר שברחוב אנגל בשכונה הירוקה.

יואל ימיני, מנהל בית חב"ד בכפר סבא, ינחה את הסדר בסניף המרכזי. "מתוכננת סעודת חג משפחתית, נעימה וחמה, עם שירים ואווירה שמחה כמו שבחב"ד יודעים לעשות, הכל יהיה שם גם גשמיות וגם רוחניות. תהיה בשני המוקדים מנה מאוד מכובדת וחגיגית שכוללת דגים, סלטים וכל סימני הסדר כמובן, מנה עיקרית של בשר ועוף, הכל ערוך מאוד יפה ומיוחד, והכל בשפע. אני מעריך שלכל אחד מהמוקדים יגיעו בערך 150 אנשים".

חב"ד מנהלים גם את הסדר בבית האבות המבריא ובאגף הגריאטרי של בית החולים מאיר ברחוב גלר, שמיועד למבקרים ואורחים של הדיירים. בתוך כך, הם גם משדכים משפחות מארחות לתושבים שאין להם היכן או עם מי לחגוג את הסדר. "אנחנו עובדים בשיתוף מחלקת הרווחה בעיריית כפר סבא ואתמול סיימנו חלוקת 700 סלי מזון. מי שגם עוסק בפעילות הוא הרב יעקב מזרחי, מנהל ארגון אשל בכפר, שנמצא תחת הפעילות של בית חב"ד בכפר סבא", אומר הרב ימיני.

כדי להשתתף בסדרים הציבוריים של בית חב"ד יש צורך בתיאום מראש. בסניף המרכזי בטלפון 09-7680050. בבי סנטר בטלפון 054-7702494.

עמותת אוהלי קידר, המחלקת מדי חג, וגם השנה, חבילות מזון לנזקקים, לא מקיימת השנה סדר פסח ציבורי, כפי שנהגה לעשות בשנים קודמות, אבל היא משדכת בין משפחות שאין להן איפה לעשות החג לבין משפחות מארחות. יו"ר העמותה אורן שעיבי: "יש לנו רשימה של משפחות שמוכנות לארח בחג, ואנחנו משדכים אליהן אנשים שאין להם איפה לחגוג, אם זה בן אדם בודד או משפחה. עד כה שידכנו בין 15 משפחות, ויש עוד בערך 12 משפחות שפנויות לאירוח. כבר ערכנו בעבר ליל סדר ציבורי, ולדעתי הרעיון לשדך בין המשפחות אפילו יותר מבורך. יש בזה משהו נחמד כי המשפחות נשארות בקשר, נרקמות היכרויות בין הילדים ונרקמים קשרים. אחר כך גם ממשיכים ללוות אחד את השני, והקשר הרבה יותר חם".

משפחות המעוניינות לארח או להתארח מוזמנות לפנות לשעיבי בטלפון: 054-4269678.

גם בבית החולים מאיר נערכים לליל הסדר לטובת אלה שיחגגו את הסדר בבית החולים, המאושפזים והצוות הרפואי. בכל אחת מהמחלקות יפרסו מפות חגיגיות, יונחו זרי פרחים על השולחן ותוגש ארוחת חג יחד עם צלחת מסורתית. לתפריט המיוחד יצורפו מצות ולחמניות כשרות לפסח. לטובת אנשי הצוות הנמצאים בבית החולים ייערך טקס בחדר האוכל המרכזי אשר ינוהל עי ידי רב בית החולים ותוגש ארוחת חג.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר