אירית שחר אלנתן סלמי אריק ואנונו בני ברוכים אלירן קוזליק צילום עזרא לוי, בני בכר, ניר כפרי
אירית שחר אלנתן סלמי אריק ואנונו בני ברוכים אלירן קוזליק צילום עזרא לוי, בני בכר, ניר כפרי

למה בני ברוכים צריך מכשיר שמיעה ומי רוצה לשתות קפה עם פיקאסו? פרויקט מתנות חגיגי

ביקשנו מחמישה כפר סבאים לספר למי היו רוצים מתנה לחג ולמה. קבלו את התשובות

פורסם בתאריך: 5.4.18 08:14

ברכת לו חיים

אירית שחר, אמו של סרן עמרי שחר ז"ל מכפר סבא, הייתה נותנת לאנשים את היכולת לראות בין עיקר לטפל

אירית שחר צילום עזרא לוי

אירית שחר צילום עזרא לוי

"אם הייתי יכולה לתת, הייתי נותנת לבן שלי ולחברים שלו את מתנת החיים – 'לו אך ברכת לו חיים'. אנחנו לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה, ובאותה מידה הייתי נותנת לאנשים את המתנה של לדעת להבחין בין טפל ועיקר, לחיות עם הפרופורציות הנכונות, לדעת להעריך את מה שיש בחיים ולכבד את מה שקיבלו בזכות הנופלים, שזה את המדינה היפה הזאת ואת היכולת לחיות פה בבטחה ובדמוקרטיה. לצערי רק אחרי שקורא אסון אנשים קולטים מה זה פרופורציות אמתיות בחיים. אם הייתי יכולה להעניק לאנשים את החכמה הזאת של בדיעבד – בלי שיחוו את אותו האסון באמת – זה היה היכול להיות נהדר".

כוס קפה עם צ'רלי צ'פלין

אריק ואנונו, צייר מכפר סבא, היה נותן לעצמו ארוחת ערב עם האמנים הגדולים

אריק ונונו צילום ניר כפרי

אריק ואנונו צילום ניר כפרי

"הייתי נותן מתנה לעצמי, לשם שינוי, והיא שהייתי מזמין לסטודיו שלי לקפה חברים, כלומר הייתי מזמין את ליאונרדו דה-וינצ'י, את צ'רלי צ'פלין, את בטהובן, את פיקאסו, את ברוס לי ואת פול מקטרני שיבדל לחיים ארוכים. בעצם הייתי מזמין את כל גיבורי הילדות, הנעורים והבגרות שלי. הייתי שותה איתם אספרסו טוב, מתעדכן ושואל שאלות שהייתי מת לשאול. עם כל הצחוק, אני חושב שאנחנו בהחלט צריכים להודות למקורות שבונים אותנו, לאותם מקורות ההשראה שיוצרים אותנו בסופו של דבר. במרוץ של החיים אנחנו לא תמיד עוצרים את הרכבת וקשובים או זוכרים או שמים לב למה שמסביבנו. ואם יש כבר חופש כזה ארוך בפסח, זה הזמן לעצור את הרכבת ולזכור את הדברים האלמנטריים האלה".

 

המתנה הגדולה באמת

אלנתן סלמי, חלוץ בית"ר כפר סבא, היה קונה לארוסתו בגדים

אלנתן סלמי. צילום: עזרא לוי

אלנתן סלמי. צילום: עזרא לוי

"חג פסח הוא הזדמנות מצוינת להעניק מתנה לארוסתי היקרה, כי הרי רק לה אני נותן מתנות. בדרך כלל היא אומרת לי מה היא רוצה שאני אקנה לה, אז אני לא צריך לחשוב יותר מדי. אבל אם לא, אז אני יודע תמיד שזה צריך להיות משהו שקשור לאופנה. האמת שגם ככה היא תמיד מחליפה את כל מה שאני קונה לה, אבל העיקר שיהיה לה בכיף. בכל מקרה, את המתנה הכי גדולה הענקתי לה כבר לפני חודשיים, כשהצעתי לה נישואים ביום ההולדת שלה".

המתנה הגדולה בחיים

בני ברוכים, סטנדאפיסט מכפר סבא, היה נותן לעצמו מכשיר שמיעה

בני ברוכים צילום בני בכר

בני ברוכים צילום בני בכר

"אני רוצה לתת מתנה בחג הזה לאשתי שסובלת אותי כל השנה. הייתי קונה לעצמי מכשיר שמיעה – כי לא תמיד אני מקשיב לה ושומע אותה. זו בעיה אבל, אני מקווה שזה יהיה מכשיר מיוחד שכשהיא מבקשת כסף הוא מתנתק. ואם לומר מילה ברצינות – אשתי חגית, היא אישה באמת מולטי טאלנט אמא מדהימה, גם עובדת בהיי טק וגם מעצבת פנים, היא מבשלת מדהים וגם עושה עוגות מדהימות ואני באמת מאמין שהיא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיים. אני מודה עליה בכל יום. חוץ מימים שאני רוצה לגזור לה את כרטיס האשראי. חוץ מזה הכל בסדר".

 

סולידריות ותמיכה

אלירן קוזליק, יו"ר וועד העובדים במפעל טבע מכפר סבא היה נותן חיבוק גדול לתושבי כפר סבא

אלירן קוזליק

אלירן קוזליק

"ארצה לתת מתנה לכל תושבי העיר כפר-סבא – חיבוק גדול ופרח, מכיוון שעיר הולדתי, על כל תושביה, מפגינה כלפי עובדי חברת טבע סולידריות, אהבה, תמיכה שלא נראה בשום מחוז שאני מכיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר