השקת מרכז עירונט, לפני כשנה
השקת מרכז עירונט, לפני כשנה

ברוכים הבאים לעידן הדיגיטלי: העירייה השיקה את מרכז השירות "עירונט"

מרכז השירות החדש של עיריית כפר סבא מאפשר ביצוע פעולות וקבלת מידע באמצעות שילוב של מערכות מחשבים מתקדמות ונציגי שירות פרונטליים

פורסם בתאריך: 24.4.18 08:44

עיריית כפר סבא השיקה מרכז שירות עירוני חדש ומהיר, "עירונט", שאמור להנגיש את שירותי העירייה לתושבים בתחומים שונים, ובעיקר בנושאי הכנסות והנדסה. במרכז החדשני יוכלו התושבים לקבל שירותי עירייה באמצעות מערכות מחשבים ייעודיות ומתקדמות, בשילוב תמיכה פרונטלית של נציגי שירות מקצועיים.

המרכז החדש ממוקם בקומת הכניסה של בניין אגף ההנדסה, והתושבים יוכלו לקבל בו שירותים שונים, בהם הגשת בקשות להנחה בארנונה, ביצוע תשלומים, קבלת תיק בניין דיגיטלי, ערעור על דוחות וקנסות, טיפול בנושאים הקשורים ברישוי עסקים, בירורים בנושא טאבו ועוד שירותים רבים נוספים. התושבים יוכלו לבצע במקום פעולות באופן אישי במחשבים, או לקבל שירות וסיוע מנציגי השירות במקום.

בעירייה אומרים ש"עירונט" הוקם לאחר תהליך ארוך של עבודה משותפת בין אגפי העירייה, במהלכה בחנו גורמי המקצוע באופן מעמיק את תהליך השירות הניתן לתושב, מנקודת מבטו. במסגרת זו, נבנתה המדיניות העירונית שמציבה את התושב במרכז, ושואפת להעניק שירות אישי, נגיש ומהיר לתושבים, לקצר את התהליך הבירוקרטי ואת התורים, לטפל באופן אישי בכל פנייה, לתת פתרונות מקצועיים ועוד. המרכז הוקם כחלק מתוכנית "שירות עם משמעות", שמוביל אגף שירות והסברה, במסגרתה הותאמו שירותי עירייה רבים לעידן הדיגיטלי.

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

את התוכנית מובילים מנהל מחלקת השירות בעירייה ליאור גפן וסמנכ"לית שירות והסברה צאלה וקסמן גונן. "עיריית כפר סבא רואה חשיבות עליונה בייעול השירותים הניתנים בעירייה לרווחת תושבי העיר, ומשקיעה בנושא זה משאבים רבים", אומרת וקסמן גונן, "בשנה האחרונה, קיימנו הליך חשיבה ארוך שכלל הסתכלות על קבלת השירות מנקודת המבט של התושב ובאילו אופניים ניתן לייעל את השירות. לכן הקמנו את המרכז החדש שמייעל ומקצר את כלל השירותים העירוניים הניתנים לתושב ומאפשר להם לבצע שירותים רבים באמצעים דיגיטליים חדשניים וללא זמן המתנה ארוך בתורים, בשילוב עם הפן האנושי החשוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר