הספריה העירונית בכפר סבא. צילום אואל סיני
הספריה העירונית בכפר סבא. צילום אואל סיני

לא נותנים ללמוד: סטודנטים דורשים להרחיב את שעות פעילות הספרייה

הספרייה העירונית בכפר סבא פתוחה ברוב הבקרים במשך פחות משלוש שעות. סטודנטים בעיר מבקשים להפעיל אותה ברצף

פורסם בתאריך: 27.6.17 15:14

סטודנטים המתגוררים בכפר סבא מתלוננים על מחסור במרחבי למידה בעיר, בהם ניתן ללמוד באופן רציף, מכיוון שהספרייה העירונית המרכזית, ליד בית ספיר, אינה פתוחה במרבית הימים לאורך כל היום.
"האפשרות היחידה לסטודנטים בעיר היא ללמוד בספרייה, ויש בעיה עם שעות הפתיחה שלה" אומרת יעל (24), סטודנטית באוניברסיטת אריאל להנדסה כימית, "רוב הימים, למעט ראשון וחמישי, היא פתוחה בשעות 11:45-9:00, ונפתחת שוב בשעה 15:00. אין התחשבות בסטודנטים בעניין של שעות פתיחת הספרייה. באים לספרייה כדי ללמוד בשקט, בצורה רציפה, בלי הפרעות. עד שכבר נכנסים ל'מוד' של למידה, צריך לקפל את הדברים וללכת, לשבת בבית קפה ששם לא שקט ולא נוח, ולבזבז כסף במקום להמשיך לשבת בספרייה".
יעל אומרת שסטודנטים אחרים בעיר בוחרים להרחיק עד הספרייה ברעננה, שם היא פתוחה ברציפות בשעות 18:45-9:00. "אני חושבת שזה קצת הזוי שאני גרה בכפר סבא, משלמת ארנונה כל חודש, משלמת על אחזקת הספרייה, ובסופו של דבר אני לא יכולה להשתמש בה".
תושבת כפר סבא, סטודנטית לרפואה בטכניון, מחזקת את יעל: "בעיקר בתקופת המבחנים, בקיץ, כשאני נמצאת בבית ולומדת למבחנים, אין ברירה אלא ללכת לספרייה. שעות הפתיחה של הספרייה בכפר סבא לא נוחות, ובבוקר יש פחות משלוש שעות ברוטו שמאפשרות למידה ברצף. יש בעיה גם עם ימי שישי, אז הספרייה נסגרת ב־11:45, בעוד שהקניונים נסגרים ב־15:00 או ב־16:00".
תגובת עיריית כפר סבא: "הספרייה העירונית בכפר סבא מעניקה שירות לכלל האוכלוסיות בעיר, נותנת מענה מלא בכל ימות השבוע הן בשעות הבוקר והן בשעות הערב ומאפשרת לכל אחד להגיע בזמן המתאים לו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר