החתול

"אני פוחדת לצאת עם הכלבה והילדה": חתול סיאמי משליט פחד בחצרות שכונת הדרים

אחת הדיירות מספרת שהחתול תקף את כלבתה, קפץ על עגלת בתה, ותקף גם שכנים אחרים. לדבריה, בעירייה סירבו לעזור

פורסם בתאריך: 1.5.18 16:00

חתול סיאמי, ככל הנראה מבוית, משליט פחד בחצרות הבתים בשכונת הדרים. תושבת השכונה סיוון סלע מחפשת מזה תקופה את בעליו המתגוררים בשכונה, כדי שיעשה משהו בנידון. "הוא פשוט ממרר לנו את החיים כבר כמה שבועות, ואין עם מי לדבר", היא מספרת, "אנחנו גרים בדירת גן ומדי כמה ימים הוא מגיע לחצר שלנו, תוקף את הכלבה שכבר קיבלה כמה שריטות ממנו, ופעם אחת הוא אפילו קפץ לי על העגלה של הילדה בת השנה. הוא עומד בחצר, שולף ציפורניים וחושף שיניים ומנסה לשרוט. הכלבה שלנו, שהיא ממש לא פחדנית, רק רצתה להיכנס הביתה. אחרי שנכנסה, היא גם לא ניסתה לצאת יותר לצאת  החוצה כי החתול שהה בחצר כמה שעות. הלילה הוא החליט לישון בתוך הארובה של המנגל והיה פה קרב חתולים יחד עם נביחות בארבע לפנות בוקר. בפעמים אחרות הוא מתנחל בחצר או באזור הבניין. למיטב ידיעתי הוא גם תוקף את השכנים מדי פעם. החיים שלנו הפכו סיוט מאז שהוא הגיע לכאן, ולא נראה שהוא מתכוון ללכת".

נשמע מפחיד.

"מאוד. אני מאוד פוחדת לצאת עם הכלבה והילדה ביחד מחשש שהוא יהיה בכניסה וינסה לתקוף אותה. זה כבר קרה פעם אחת. התקשרתי למוקד 106 בעירייה והם אמרו שאין להם מה לעשות עם חתולים".

מה זאת אומרת?

"שהם לא יכולים לטפל בחתולים כי זו חיה מוגנת, וביקשו שנפנה לאחת העמותות. כשגרתי בהרצליה והגיע חתול לחצר התקשרנו לעירייה, בא פקח ולקח אותו. התגובה של העירייה לא הגיונית. אם יש לו שבב בעירייה יכולים בקלות לאתר את הבעלים. חשוב לי שיבינו שאנחנו ממש אוהבים חיות. אני פשוט מעדיפה שהבעלים שלו יואילו בטובם לסגור את חיית הפרא שלהם בבית".

תגובת העירייה: "העברנו את פנייתה של התושבת להמשך בדיקה וטיפול של הווטרינר העירוני, שיצור עמה קשר בהקדם".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר