אביב גפן צילום תומר אפלבאום
אביב גפן צילום תומר אפלבאום

אביב גפן למען משפחת גולדין: "אתרום הופעה למסדר הדר"

למשפחת גולדין נותרו עשרה ימים לגייס 270 אלף שקלים לטובת הקמת מערך המתנדבים. לאה גולדין: "אין כאן שמאל או ימין, יש כאן עניין של להחזיר את החיילים ואת האזרחים הביתה"

פורסם בתאריך: 1.5.18 14:16

הזמר אביב גפן הודיע כי יתרום את אחת מהופעותיו לטובת הקמת מסדר הדר, מערך של אלפי מתנדבים שיפעלו להשבת גופתו של תושב כפר סבא סגן הדר גולדין ז"ל, שנהרג בקרב ברפיח במבצע צוק איתן ב-2014, לישראל. את מסדר הדר יזמה משפחת גולדין, ובדף שפתחה באתר מימון ההמונים הדסטארט, היא מנסה לגייס 400 אלף שקלים להקמתו. נכון להיום (שלישי) נתרמו 169,400 שקלים, כשנותרו עשרה ימים עד למועד האחרון לגיוס. לכניסה לדף הקליקו כאן.

בסרטון משותף עם הוריו של הדר, לאה ושמחה גולדין, ושפורסם היום באתר מאקו, אומר גפן: "אני קורא לכל עם ישראל, גם בימין וגם בשמאל, מאמינים וחילונים, לעזור לנו בעמוד ההדסטראט שנקרא מסדר הדר, בו אנו עוזרים למשפחת גולדין להחזיר את הדר הביתה מעזה. זו חובתנו האנושית והישראלית, ולכן אני הולך לתרום את אחת מהופעותיי למסדר הדר ואני גם קורא לכם לעזור לנו. זו היא שעתה היפה של ישראל, ואנחנו צריכים לעמוד מאחורי המשפחות".

הדר גולדין ז"ל

הדר גולדין ז"ל

לאה גולדין לצומת השרון: "יש הרבה אנשים שאוהבים את אביב גפן, ויש הרבה שלא, אבל הנושא שלנו חובק את כל הסקאלה, כמו שאביב אומר בעצמו. אין כאן שמאל או ימין, יש כאן עניין של להחזיר את החיילים ואת האזרחים הביתה".

נותרו עשרה ימים לגייס את הכסף. זה לא הרבה זמן.

"תראה, בשבילנו זו פעם ראשונה שאנחנו מתעסקים בדבר כזה וכל הקמת מסדר הדר הוא דבר ראשוני לגמרי. עברו שבועיים, ואנחנו נמצאים במקום לא רע. אני בהחלט מקווה שהאמירות האלה, של אנשים מפורסמים, שיודעים לומר את דעתם כשהם רוצים, ישפיעו ויעירו עוד ציבורים של אנשים, שגם הם ירתמו לטובת מסדר הדר, בין אם בתרומה ובין אם בהתנדבות".

גולדין מספרת שהחל מיום שישי הקרוב יקיים מטה המאבק התכנסות באנדרטת החץ השחור, סמוך לקיבוץ מפלסים, הנמצאת על גבעה הצופה על עזה. "נגיע לשם במשך כמה ימי שישי כדי לתת מענה להפגנות בעזה, שבהן מסתובבים עם ארונות קבורה ותמונות של הבנים שלנו", היא אומרת.

בראיון לצומת השרון לפני יום הזיכרון, אמרה לאה גולדין כי מטרתו של מסדר הדר היא להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות: "הפוליטיקאים ומקבלי ההחלטות לא סופרים אותנו ולכן החלטנו לגשת לקמפיין ציבורי ולהקים את 'מסדר הדר' כדי להחזיר את הערכים למקום הנכון", אמרה והוסיפה: "עד היום, כמשפחה, ניהלנו את המאבק בצורה יחסית חובבנית ואנחנו זקוקים לכסף כדי לעשות את זה בצורה מקצועית כדי שנוכל להיאבק בספינים של ביבי ובנט. קודם כל, הכסף ישמש לשיווק והדהוד המסר, וגם לגיוס מתנדבים ולהקמת בסיס של אנשים שיפעלו עבור המטרה שלנו".

תמונות החטופים על ארון קבורה בהפגנה בעזה

תמונות החטופים על ארון קבורה בהפגנה בעזה

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר