אריק בן עזר
אריק בן עזר

"זה לא סתם גימיק": אבירם מהמספרה מריץ את אריק מהקיוסק לראשות העירייה

אבירם כהן, הבעלים של "המספרה", פרסם פוסט בו קרא לבחור באריק בן עזר לראשות העירייה, ומבטיח שזאת לא סתם בדיחה

פורסם בתאריך: 28.6.17 10:40

אבירם כהן (24), בעל "המספרה" ברחוב תל חי מתעקש שזה ברצינות: בימים האחרונים, באמצעות פוסט בפייסבוק, הוא בקמפיין להרצת אריק בן עזר, תושב כפר סבא ובעל הקיוסק בפינת הרחובות ויצמן ותל חי, לראשות העירייה. "בימים כאלה, שכפר סבא מחפשת רועה נאמן, אנחנו צריכים מנהיג אמיתי, מנהיג שלמד באוניברסיטה של החיים. הצביעו עכשיו אריק בן עזר. לשים 'טיל' בקלפי".
בן עזר עצמו סירב להתראיין והעביר אותנו בחזרה לכהן. "אני עכשיו הדובר שלו ואומר לכולם, תבחרו באריק לראשות העיר ומהר", אומר כהן.

אבירם כהן

אבירם כהן

למה דווקא אריק?
"נתחיל במצב הגרוע של כפר סבא. אנחנו יודעים שיש שחיתויות ובלאגנים בעירייה, ואני מכיר את אריק מהימים שהייתי ילד. הבן אדם הזה מדהים, ישר. אני אגרום לזה לקרות ואביא אותו למצב שהוא יהיה ראש העיר. אין מישהו יותר מתאים ממנו. הוא חי ונושם את העיר. אנחנו לא צריכים מישהו שהגיע מאוניברסיטת תל אביב אלא מישהו מהעם, כמוני וכמוך, שמכיר את הכפר סבאים, אריק הוא האבא של כולם. כולם מכירים אותו ויודעים מי הוא. כולם עברו אצלו בקיוסק ואוהבים אותו. הוא גידל פה הרבה דורות. הוא דור ממשיך של אבא שלו, שהיה הבעלים של המקום לפניו. הוא גדל בקיוסק הזה וממש מכיר את כולם".
איך אנשים מגיבים?
"הרבה אנשים בעד. אחרי הכל יש אנשים כמו אורן חזן בכנסת, והוא ממש רוח חופשית כמו חזן. יש אפילו דיבור על לעשות חוף ים ולפתוח קזינו. הוא הפך את זה לחלק מהמצע שלו. אני עוד מעט פותח לו עמוד. הוא יביא לפה שינוי אמיתי והוא יפעל נגד מכירת אלכוהול אחרי השעה 23:00 כי יש צעירים שרוצים לקנות בירה בשתיים בלילה, אז למה אסור לי לקנות פחית? אני חושב שזה יותר רציני מסתם גימיק. למרות שזה התחיל כבדיחה עכשיו זה כבר הפך רציני ואני אפעל בכל הכוח על ידי שיווק בפייסבוק חזק. כל מי שעובר אצלי במספרה יודע שאנחנו מצביעים לאריק. אני הולך לעשות מזה דבר גדול. יהיו המון שלטים וגרפיקה מעניינת ותל אביב עם הפנים של אריק. בקלפיות הסימן יהיה טיל, כי רק אריק יעשה לנו טיל של עיר. שימו טיל בקלפי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר