המגרש בספורטק
המגרש בספורטק

יום הספורט לחיילים בספורטק כפר סבא הסתיים בנזק למגרש

קבלן שבנה ציליות לחיילים קדח בגסות יתדות במגרש הספורט. העירייה: "הקבלן חוייב לתקן את הנזק מיד. נדרוש גם קנס"

פורסם בתאריך: 16.5.18 16:01

יום ספורט לחיילי צה"ל זו בהחלט סיבה טובה למסיבה. גם בעיריית כפר סבא חשבו כך ואישרו לכ-1,500 חיילים מיחידת מית"ר להשתמש במתקני הספורטק בעיר. אבל מסתבר שהקבלן שהכין את השטח עבור החיילים, אותו שכרו בצה"ל, קדח במגרש הספורט כדי להציב ציליות עבור החיילים. ציליות הענק שעומדות על גבי עמודים ומחוברות בחבלים חוברו אל רצפת המגרש בגסות – וכנראה לכאורה לאיש ממנהלי הספורטק ואנשי צה"ל שהיו במקום זה לא נראה מוזר. תושבים שעברו במקום, מכיוון שהרמקולים הביאו את המוזיקה של האירוע הספורטיבי למרחוק, צילמו את המפגע והעלו אותו לרשתות החברתיות. בעיריית כפר סבא אומרים בתגובה כי מדובר בעבודה רשלנית וכי היא תתבע מהקבלן לתקן את המפגע.

"אתמול בבוקר יצא לי לעבור כמה פעמים ליד ספורטק כפר סבא, לשמוע מוסיקה בפול ווליום ולרחם על אנשים שעובדים מהבית, על אימהות בחופשת לידה ועל מי שמנסה לישון אחרי משמרת לילה או משהו", כתבה תושבת העיר. "ואז ראיתי את ההודעה הזאת בקבוצה השכונתית: אתמול בבוקר היה יום כיף ליחידה צה"לית בספורטק. באהבה גדולה. אבל לקדוח חורים במגרש הכדורסל בשביל האוהלים שהקימו שם???".

"אני גר לא רחוק משם וזה נראה לי תמוהה לחלוטין שמישהו פשוט מחרב את המגרש", אומר התושב עומרי נחום. "זה לא איזה יציקת בטון רגילה, זה מגרש חדש ששיפצו אותו ובנו אותו מחדש בשנה האחרונה. קדחו מלא חורים באמצע המגרש וזה היה הזוי. איך יסתמו אותם עכשיו אני לא יודע. לדעתי החורים עדיין שם בלי שיסתמו אותם".

מבדיקה עולה כי מי שביצעה את העבודות היא חברה אזרחית ששכרו בצה"ל בשם "סול – הצללות דקורטיביות ואוהלי אירוח".

 

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

תגובת העירייה: "מדובר בקבלן אזרחי שביצע עבודה רשלנית בניגוד לנהלים ולאישורי האירוע. לכן, עיריית כפר סבא חייבה את הקבלן לתקן את המפגע באופן מידי ואף תדרוש תשלום קנס".

תגובת דובר צה"ל: "אתמול (שלישי), התקיים יום ספורט של יחידת מיטב בספורטק בכפר סבא אשר מתרחש מזו השנה השנייה. ביום הספורט השתתפו כ-1,500 חיילים וחיילות אשר התחרו זה בזו בתחרויות ספורטיביות. עבודות ההקמה שבוצעו תואמו עם מנהל הספורטק".

תגובת חברת "סול" תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר