אבינועם גרנות. צילום עזרא לוי
אבינועם גרנות. צילום עזרא לוי

חבר המועצה לשעבר אבינועם גרנות מואשם במעשים מגונים

גרנות, חבר מועצת עיריית כפר סבא בעבר, ומנהלם בעבר של התיכונים מטרו-ווסט ואביב ברעננה, נאשם בביצוע מעשים מגונים בארבעה מתלוננים

פורסם בתאריך: 28.6.17 13:21

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ד') לבית משפט השלום בפתח תקוה כתב אישום נגד אבינועם גרנות, תושב כפר סבא בן 69, חבר מועצת העיר לשעבר ומנהלם בעבר של התיכונים מטרו-ווסט ואביב ברעננה, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה.

לפי כתב האישום הנאשם ביצע את המעשים בארבעה מתלוננים, אחד מהם קטין. לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגית זכאי סלע, בין התאריכים 13.5.15 עד 8.6.17 חכר הנאשם רכבים שונים בהם נסע. בין התאריכים 16.12.15 ו-23.5.17 לקח הנאשם טרמפ את ארבעת המתלוננים, כל אחד בהזדמנות אחרת, מהיישוב אלעד. במהלך הנסיעה, ביצע הנאשם בכל אחד מהמתלוננים מעשה מגונה. בשניים מהמקרים הציע הנאשם לכל אחד מהמתלוננים כסף ומתלוננים אלו ביקשו מהנאשם כי יעצור את הרכב לפני שהגיעו ליעד המבוקש.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים כתבה עו"ד זכאי סלע כי "מהות העבירות נסיבות ותדירות ביצוען, מקימים יסוד סביר לחשש כי המשיב יסכן את בטחון ציבור אם ישוחרר. שכן, מדובר במי שפעל בשיטתיות לאיתור קורבנות פוטנציאליים למעשיו, וביקש לנצל את העובדה שהוא לוקח אותם טרמפ ברכבו ושבזמן זה הם בשליטתו".

סנגורו של גרנות, עו"ד ארז טובי: "מרשי נחקר ושיתף פעולה עם חוקריו ומסר גרסה מלאה. מרשי טוען לחפותו, טרם קיבלנו לידינו את חומרי החקירה. עם קבלת חומרי החקירה והבנה במא הדברים אמורים, ננהל את התיק בין כותלי בית המשפט. בשלב זה חזקת החפות ניצבת לימינו של מרשי כל עוד לא הוכח שביצע את המיוחס לו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר