תאורת רחוב בכפר סבא דולקת ביום
פנסי רחוב בכפר סבא דולקים ביום

התושבים לא מבינים: למה תאורת הרחוב דולקת גם במשך היום?

תושבים ברחבי כפר סבא מתלוננים על בזבוז הכסף הציבורי. העירייה: "מדובר בתקלה בתשתית התאורה שטופלה מיד"

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:21

תושבים בכפר סבא מעידים כי בימים האחרונים תאורת הרחוב בעיר דולקת גם בשעות היום. מתמונות שקיבלנו עולה כי פנסי הרחוב ברחובות שונים בעיר דלקו לאורך כשלושה ימים בשבוע שעבר, בין השאר ברחובות הרצל, בן גוריון וברחובות בשכונת עלייה. בעירייה אומרים כי מדובר בתקלה זמנית שתוקנה, אולם לדברי התושבים זו אינה הפעם הראשונה שהדבר קורה.

"אתה יודע כמה פעמים אני חוזר ומעיר להם על האור בשכונה?", אומר תושב שכונת עלייה, "בכל פעם שאני מתקשר למוקד 106, אומרים לי שזה בטיפול אבל עובדה שזה ממשיך. תאורת רחוב לא אמורה להיות דולקת בשעות היום, וזה לא היה יום בודד, אלא לפחות במשך שלושה ימים בשבוע שעבר. הם יכולים לומר כמה שהם רוצים שמדובר בתקלה, אבל זו קטנוניות. זה מעצבן שהם מבזבזים חשמל. מדובר בכסף ציבורי שהולך לפח".

תאורת רחוב בכפר סבא דולקת ביום

תאורת רחוב בכפר סבא דולקת ביום

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

 

 

הדר לביא, מי שהיתה יו"ר ועד מרכז העיר עד לאחרונה, כשהחליטה להתמודד על ראשות העיר, אומרת שגם בשנה שעברה, עם המעבר לשעון קיץ, היו עדיין מנורות דולקות במרכז העיר במשך תקופה, עד שסונכרנו עם השעון החדש. "בזמנו פניתי למנכ"ל העיריה בבקשה לפתור אותה נקודתית עוד בתפקידי כיו"ר ועד מרכז העיר והבעיה נפתרה", אומרת לביא, "אני מציעה לתושבי העיר שבכל פעם שהם רואים תאורת רחוב דולקת במהלך היום להתקשר למוקד העירוני ולהתריע. אמנם תאורת רחוב שדולקת ביום היא בעיה חוזרת, אבל קטנה ויש בעיות תשתית רבות בעיר".

תגובת העירייה: "מדובר בתקלה בתשתית התאורה שטופלה מיד. יש לציין כי הדלקת התאורה בשעות היום התבצעה כחלק מבקרת הטיפול ונמשכה לזמן קצר בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר