ד"ר אמיר גבע. צילום עזרא לוי
ד"ר אמיר גבע. צילום עזרא לוי

אמיר גבע פרש מסיעתו של צרפתי: "אתה עושה הכל כדי למדר אותי ולפגוע במעמדי", כתב לו

חבר המועצה הוותיק ומחזיק תיק התרבות החליט להקים סיעת יחיד בשם "כפר סבא אחת", שבמסגרתה ישקול להתמודד למועצה בבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 6.6.18 07:59

חבר מועצת עיריית כפר סבא מסיעת מעוף, ומחזיק תיק התרבות בעירייה, ד"ר אמיר גבע, הודיע הבוקר לראש עיריית כפר סבא, צביקה צרפתי, על פרישתו מהסיעה. ד"ר גבע החליט להקים סיעת יחיד בשם "כפר סבא אחת", שבמסגרתה ישקול להתמודד למועצת העיר הבאה בבחירות הקרובות.

 

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

 

במכתב הביע ד"ר גבע את תסכולו מתהליכים שקורים בסיעה ובעירייה בכלל. "מזה כחמישה חודשים, איני מרגיש בבית עוד", כתב גבע לצרפתי, "ולאחרונה אני אפילו חש כי אתה עושה הכל כדי להצר את צעדיי ואף להדיר אותי בתחום המקצועי, ואף למדר אותי ולפגוע במעמדי הן כמחזיק תיק התרבות במועצת העיר והן כממלא מקום יו"ר דירקטוריון תאגיד התרבות והפנאי. אתה יודע היטב שאני פועל זו הקדנציה השלישית בהתנדבות מוחלטת ומשקיע זמן רב ומאמצים משמעותיים לקידום התרבות בעיר. לצערי, בחודשים האחרונים בהם הנך נושא בתואר ראש העיר בפועל, זה כבר לא נעשה מבחינתי ב'כיף'. אז ללא כיף אין אני מוצא עוד מקום בסיעתך".

 

 

גבע הוסיף: "מה עוד, שאיני שותף לשאיפותיך האישיות. אני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך הפוליטית ומבין היטב כי מן הסתם חטאתי בכך שהבעתי באוזנייך את דעתי האישית לגבי יכולותיך למלא תפקיד כזה או אחר בהמשך הדרך. וצר לי שאני נאלץ כנראה לשלם את המחיר עבור הבעת דעה עצמאית, אמיצה ומוקדמת. יחד עם זאת, אשמח להוסיף ולשרת את העיר בתחום התרבות שכה קרוב לליבי, כמיטב יכולתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר