הנחש. צילום מורן אוסמן
הנחש. צילום מורן אוסמן

נחש נמצא משוטט ברחוב ויצמן. תושבים הרגו אותו

תושבת העיר מורן אוסמן: "מישהו הרים אותו עם מקל והניח אותו ליד העץ. פחדתי מאוד ומיד נכנסתי לרכב, ישבתי שם במשך חמש דקות עד שאנשים הרגו אותו"

פורסם בתאריך: 14.6.18 13:23

נחש, גדול יחסית, נצפה הבוקר ברחוב וייצמן במרכז העיר. תושבים שהבחינו בו התגודדו סביבו ולבסוף הרגו אותו. נציין כי נחש הוא חיית בר מוגנת והריגתו מנוגדת לחוק. לרוב אם נחש נצפה בשטח פרטי העירייה לא מתערבת, אולם אם הוא נראה בשטח ציבורי על העירייה לטפל מיד במפגע. תושבים שהיו במקום מעידים כי הם התקשרו למוקד 106 של העירייה, אך לא הגיע לוכד נחשים.

"בסביבות עשרה לתשע בבוקר הגעתי לאזור החנות היכל הספורט ובנק לאומי ברחוב ויצמן 101", מספרת תושבת העיר מורן אוסמן,  "החניתי את הרכב וראיתי את הנחש וכמה אנשים מתגודדים סביבו. מישהו הרים אותו עם מקל והניח אותו ליד העץ. פחדתי מאוד ומיד נכנסתי בחזרה לרכב, ישבתי שם במשך חמש דקות עד שאנשים הרגו אותו. ממה שהבנתי, מישהו עוד לפני כן דרס אותו עם אופניים".

לדבריה זו אינה הפעם הראשונה הקיץ שהיא נתקלת בנחש. "לפני כחודש ראיתי נחש בבית הספר גולדה, שם לומד הבן שלי. הבעיה היא שכשמזמינים לוכד הוא אומר שסביר להניח שעד שהוא יגיע הוא לא ימצא את הנחש".

 

מעיריית כפר סבא נמסר: "מיד עם קבלת הפנייה של התושב במוקד העירוני נשלח למקום לוכד נחשים מקצועי. חשוב לציין כי עיריית כפר סבא מעניקה לכל תושבי העיר שירות של לוכד נחשים, ולכן קוראת לכל תושבי העיר בהימצא נחש, הן במרחב הציבורי והן במרחב הפרטי, לפנות למוקד השירות העירוני 106 לקבלת סיוע. עם זאת, יש לציין כי נחש הוא חיית בר מוגנת על פי החוק שכן היא בסכנת הכחדה, ולכן כל פגיעה בה מהווה עבירה פלילית".

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. שומרים על זוחלי הארץ

    מדובר בזעמן מטבעות לא ארסי לא מסוכן ואף תורם לאדם כי טורף גם צפעים צעירים
    מוזמנים להכנס לדף
    שומרים על זוחלי הארץ

  2. דוד

    זעמן מטבעות! לא ארסי ולא מסוכן! בעל חיים מוגן! חבל שלא המתינו ללוכד והרגו אותו! איזה אנשים! כל הכבוד לעיריית כבר סבא שממנת לוכד לתושביה!

  3. רם

    חוסר מודעות וחוסר אכפתיות גרם לאנשים להרוג את הנחש. שיתביישו להם אלו שעשו זאת. מקווה שימצאו האשמים ויוגשו נגדם כתבי אישום.

  4. חניאל קורן

    איזה זעמן מטבעות בראש שלכם?! זה צפע ארצישראלי! בודאות!

  5. גיא

    חניאל, אם אין לך מושג על מה אתה מדבר עדיף שלא תגיב ותלחיץ אנשים סתם

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגזמת רם! כתבי אישום? מישהו אמור ללמוד זיאולוגיה כדי להביין בין נחש ארסי לכזה שלא?
    אני יכולה לקשר אותך למשפחה שאני מכירה שאבי המשפחה מצא את מותו מהכשת נחש ועם כל הכבוד לשמירה על בעלי החיים ויש לי כבוד לערך חייהם, אני סבורה שהם מצרים וייצרו לנצח על שהנחש הרג את יקירם ולא להיפך ואני משתתפת בצערם! פרופורציות!!!

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוּא יְשׁוּפְךָ רֹאשׁ, וְאַתָּה תְּשׁוּפֶנּוּ עָקֵב

  8. חניאל קורן

    קבלו תיקון טעות – הסתכלתי שוב והיטב בתמונות ואכן נראה לי שצדקו אלו שקבעו שמדובר בזעמן מטבעות ולא בצפע. המטבעות על גבו מנותקות האחת מהשניה (בנגוד לצפע ששם הן מחוברות) וגם הראש שלו קטן – ולא משולש וגדול כמו שלא צפע. סליחה מכל מי שהוטעה!

  9. אנונימי

    איזו טיפשות, זה ביכלל זימן המטבעות, נחש חמוד וביכלל לא מסוכן. לא צריך ללמוד על כל סוגי הנחשים בכדי להבין, אבל בכלליות כל סוגי הזוחלים בארץ מוגנים לגמרי ומעשה שכזה הוא מוגזם וטיפשי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר