השריפה בשוק כפר סבא. צילום יעל יפה
השריפה בשוק כפר סבא. צילום יעל יפה

ועדת הביטחון תדון בפשיעה המאורגנת

בעקבות השריפה בשוק ביקשו חברי מועצת העיר ממרצ לקיים דיון בהשתתפות נציגי המשטרה

פורסם בתאריך: 11.5.17 12:07

מועצת עיריית כפר סבא החליטה לכנס את ועדת הביטחון העירונית כדי לקיים דיון בפשיעה המאורגנת בכפר סבא. זאת בעקבות הצעה לסדר של חברי המועצה מסיעת מרצ שבאופוזיציה. המועד להתכנסות ועדת הבטחון טרם נקבע, אך הוחלט כי לוועדה יזומנו נציגים מהמשטרה שיציגו סקירה לגבי נושא הפשע המאורגן בעיר, בכפוף להחלטת המשטרה מבחינת חיסיון המידע.
את ההצעה העלו חברי סיעת מרצ בעקבות השריפה שפרצה בראשית חודש אפריל, שריפה שלפי חשד המשטרה ושירותי הכבאות נגרמה כתוצאה מהצתה. השריפה, פרצה בחצות ליל שישי בחנות הירקות שבכניסה המרכזית למתחם חצר השוק, ופגעה בקומה העליונה בה מצויים משרדי ההנהלה של השוק. נזכיר שבין החודשים יוני 2014 לאוגוסט אותה שנה פרצו בשוק ארבע שריפות, שלגבי חלקן היה חשש כבד להצתות. בהצעה לסדר שהעלו התייחסו חברי המועצה גם לסגירת בית הקפה קנקפה בפארק כפר סבא בשנת 2009, בית קפה שנסגר לאחר שבעליו חוו איומים מצד גורמים פליליים שבשיאם הושלך רימון רסס לעבר ביתם של הבעלים. "בשנים האחרונות אנחנו עדים לעוד ועוד מקרים של הצתות, גביית דמי חסות (פרוטקשן) ופעילות פשיעה בכפר סבא", כתבו חברי מרצ בהצעה לסדר, "ישנן הצתות חוזרות ונשנות של בתי עסק ואף משרדים, מה שמעלה חשד ברור לפעילות של גורמים עבריינים"
ההצעה לכנס את ועדת הביטחון העירונית, בה חברים כל חברי המועצה, לדיון בנושא הפשע המאורגן התקבלה לאחר שנדחתה בקשת חברי מרצ להקים ועדה עירונית למאבק בפשע המאורגן, אליה יוזמנו נציגי משטרה שידווחו באופן תקופתי בעניין זה לנבחרי הציבור.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר