אתר הפסולת הפיראטי סמוך לבית העלמין גאולים
אתר הפסולת הפיראטי סמוך לבית העלמין גאולים

המשרד להגנת הסביבה פועל לסילוק אתר הפסולת הפיראטי סמוך לבית העלמין בגאולים

כבר ב-2016, אחרי שהשטח הפך לאתר פסולת בניין לא חוקי, הגיעה למקום המשטרה הירוקה והשטח פונה. עכשיו מתברר שאחרי הפינוי נפתחה המזבלה הפיראטית מחדש

פורסם בתאריך: 2.7.18 14:07

המשרד להגנת הסביבה פועל בימים אלה כדי לסלק אתר פסולת פיראטי, שהוקם לאחרונה מחדש סמוך לבית העלמין גאולים הישן, ככל הנראה בידי עברייניים.

"אני חושבת שהגיע הזמן שמישהו ייתן הסברים למזבלה שנהייתה בצמוד לבית העלמין הישן בכפר סבא. בסמוך לשכונת ראשונים ומאחורי שכונת גאולים", כתבה לצומת השרון תושבת העיר, "יש שם מלא מכולות עם פסולת בניין, נהג טרקטור שטוען שהשטח שלו (כשבמוקד העירייה טוענים שזו משפחת פשע וזה 'בטיפול' של המשטרה). המצב הולך ומחמיר. כל היום עוד ועוד משאיות זבל מפנות לשם פסולת בניין. שופכות בכל מקום. לאן הגענו שיש חירייה בלב כפר סבא ולאף אחד לא אכפת? איפה המשטרה? איפה המשטרה הירוקה? איך קרה שעבריינים משתלטים על שטח עיריית כפר סבא ולאף אחד לא משנה? ונהג הטרקטור פשוט גר שם בקרוואן. זו לא הסגת גבול? העיקר שעל כל מילימטר של חריגה בבנייה יודעים לקחת כסף אבל הוא לו מותר להיות שם. לא ייאמן".

בסיור של המשטרה הירוקה באתר הפסולת בשנת 2016 נמצאו כ-20 מכולות חלקן ריקות וחלקן עם פסולת. המשטרה הירוקה פנתה לגורם המתאים שיפנה את הפסולת, והם אכן פינו אותה. אבל מתברר שאחרי הפינוי ולמרות דרישת המשטרה הירוקה חזר האתר לשמש כאתר פסולת פיראטי.

 

גורמים במשרד אמרו לצומת השרון כי פעילות האכיפה מתחילה בימים אלה. תגובת המשרד להגנת הסביבה: "האתר מוכר למשרד להגנת הסביבה, והוא טופל ונסגר בעבר במעורבות המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה. המשרד רואה בחומרה את הנושא, ועם היוודע על פתיחתו המחודשת של המתחם, נערכו סיורים במקום ונבחנת פעילות אכפתית משולבת עם גורמי אכיפה נוספים לסילוק המפגע ומיצוי הפעולות הנדרשות מול הגורמים האחראים".

תגובת עיריית כפר סבא: "הנושא מוכר לעיריית כפר סבא ונמצא בסמכות ובטיפול גורמי האכיפה האמונים על כך".

תגובת משטרת כפר סבא: "הנושא לא מוכר לנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תומר

    מצטרף לתגובה הקודמת. אני אישית פניתי מעל ל10 פעמים למשטרת כפר סבא שיטפלו בבעיה ולא נעשה דבר.
    מגיעים לאתר הזה אנשים מפוקפקים, נהגי משאיות, טרקטורים.
    מפריעים לאיכות חיים מינימלית וסבירה. להבנתי גם רומסים חומות פרטיות של בתי שכונת גאולים הסמוכה..
    הם נוהגים בשטח כשלהם, מעיפים חול לכל עבר, עושים רעש בכל שעות היממה. ממש מרגיש כמו אתר בנייה כשלחוק אין כל משמעות. הטענה שהמשטרה לא יודעת על זה פשוט שיקרית!!

  2. אחת שגרה פה ולרגע לא היה נזק לאיכות החיים

    אנשים צרי עין ! לכו תחפשו חיים במקום להתעסק בכל עסק שמסביבכם .. פשוט חסרי חיים ועלובים . מתלוננים ממורמרים מהחיים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר