הליכת ג'יין. צילום ועד הפעולה של קולנוע עמל
הליכת ג'יין. צילום ועד הפעולה של קולנוע עמל

עשרות משתתפים בהליכת ג'יין בכפר סבא

את ההליכה יזם ועד הפעולה להצלת קולנוע עמל, ובמסגרתה התקיים גם מפגש ראשון של קבוצת אמנים מקומית מתגבשת

פורסם בתאריך: 11.5.17 12:15

עשרות תושבי כפר סבא השתתפו ביום שבת שעבר ב"הליכת ג'יין" שארגנה תושבת העיר וחברת ועד הפעולה להצלת קולנוע עמל. הצעדה התקיימה השנה ברוח "אחד במאי", יום הפועלים הבינלאומי. אורן: "השנה הגיע קהל גדול ומגוון מכל הגילאים, וסיפרנו את סיפורה של כפר סבא כעיר שנוסדה ברוח הפועלים, וכמובן גם את סיפורו של קולנוע עמל ששימש כבית הפועלים. מטרת הליכת ג'יין היא לספר את הסיפור של העיר באמצעות הליכה. אנחנו מעוניינים להעצים את קולנוע עמל במרכז העיר, וכחלק מהתיאוריה של ג'יין, שמשתלבת במאבק שלנו לשימור קולנוע עמל וכפר סבא של פעם, אנחנו מקיימים את ההליכה כל שנה בסוף השבוע הראשון של מאי".
במסגרת ההליכה ברחובות העיר סיפרו ראש העירייה לשעבר, יצחק ולד, היסטוריונית, מדריכת טיולים, חברי ועד הפעולה למען עמל ואנשים נוספים על אופייה של כפר סבא, העיר הגדולה שהחלה את דרכה כמושבת פועלים.
בהליכה התקיים גם המפגש הראשון של קבוצת אמנים כפר סבאית מתגבשת, שמטרתה לתעד את האתרים בכפר סבא ואת חיי העיר באמצעות רישומים. האמנים ציירו את מבנה קולנוע עמל והציגו את יצירותיהם למסיירים. "אנחנו רוצים לתעד אתרים עם תוכן ועניין בעיר", אומרת מארגנת הקבוצה, הציירת עדי פסו, "רציתי לגבש קבוצת אמנים מהעיר, כדי ליצור יחד 'אורבן סקצ'ינג', בדומה לתל אביב ולערים אחרות בעולם. יש המון אמנים מוכשרים בכפר סבא, ואני חושבת שאין להם מספיק ביטוי בעיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר