צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אלימות בכפר סבא: קטטה באושילנד הסתיימה במספריים בגב, אישום נגד אדם שדקר נכה בכסא גלגלים

מעצרם של שני החשודים בקטטה שפרצה בסוף השבוע במרכול יוחננוף במתחם אושילנד הוארך ביממה. בתוך כך, הוגש כתב אישום נגד אדם שהכה ודקר נכה בכסא גלגלים מחוץ לפאב בעיר

פורסם בתאריך: 12.8.18 09:33

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש (מוצ"ש) את מעצרם של שני חשודים בקטטה שפרצה במתחם אושילנד במזרח בכפר סבא ביום שישי.

מהמשטרה נמסר כי ביום שישי התקבל דיווח על קטטה במרכול יוחננוף שבמתחם. "מבדיקה ראשונית התברר כי עובדי המקום התווכחו ביניהם והתפתחה קטטה שבמהלכה בין היתר, חשוד אחד היכה חשוד אחר ובתגובה, האחר הדקר אותו במספרים בגבו. שני חשודים – האחד בן 25 מקלנסווה והשני בן 19 מטייבה, נעצרו. החקירה נמשכת. המשטרה מגנה כל אלימות שיש בה להפר את בטחונו של האזרח הנורמטיבי ולאפשר שגרת חיים בטוחה".

בתוך כך מסרה המשטרה שהוגש כתב אישום נגד תושב באר שבע בן 25 שדקר והיכה אדם בכסא גלגלים על רקע ויכוח עם אדם אחר בפאב בכפר סבא. "לפני כשבוע התקבל במשטרת ישראל דיווח על אלימות סמוך לפאב ברחוב לוי אשכול בכפר סבא", מסרה המשטרה, "מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום התברר כי החשוד התווכח בתוך הפאב עם אחר, על סיגריות שנלקחו ממנו. בהמשך, יצא מהפאב ובעט בויטרינות הפאב. נכה המרותק לכיסא גלגלים ישב ברכבו בסמוך והעיר לחשוד על מעשיו. בתגובה, החשוד היכה אותו בידיו ובהמשך אף דקר אותו בידו באמצעות חפץ חד.

"בזכות היחלצות לעזרתו של הנדקר של 2 נוסעים שישבו עימו ברכב, החשוד נמלט מהמקום, לא לפני שרדף אחרי אחד מהם עם בקבוק זכוכית בידו. הנדקר איבד דם רב ופונה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מאיר, עבר ניתוח בידו ושוחרר בחלוף חמישה ימי אשפוז. החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת. הבוקר יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר