מור מלמד. צילום עיריית כפר סבא
מור מלמד. צילום עיריית כפר סבא

"שמחה שהעובדים מקבלים את הבמה הזאת": עובדי עירייה? בהנהלת העיר רוצים לדעת מה אתם חושבים

מנכ"ל עיריית כפר סבא מזמין את עובדי העירייה לפגישות חודשיות כדי לשמוע הצעות ייעול וגם ביקורת

פורסם בתאריך: 14.8.18 09:02

אולי אלו הבחירות המתקרבות, הביקורת הציבורית על תפקוד העירייה או ניסיון כן ואמיתי לעורר שינוי. מנכ"ל העירייה, איתי צחר, החל לקיים פגישות חודשיות משותפות עם עובדים, שמטרתן לשפר ולייעל תהליכים בעירייה. כל עובד שיש לו רעיון לייעול המערכת, או אפילו ביקורת בונה, מוזמן להגיע ולומר את דברו. הזמנות כאלה נשלחו לכל העובדים בעירייה באשר הם, ובפגישה ראשונה שנערכה לאחרונה נכחו גם כל חברי הנהלת העיר ומנהלי האגפים.

מור מלמד, היא מנהלת הלשכה של מנהלת אגף החינוך בעירייה אורלי פורמן. "הנהלת העיר פרסמה לכל העובדים שהולך להתקיים מפגש עם מנכ"ל העירייה והנהלת העיר, ושמי שיש לו רעיונות לשיפור וייעול התהליכים הפנים ארגוניים מוזמן להגיב", היא מספרת, "זה ריגש אותי כעובדת שניתנת לכל אחד ההזדמנות לדבר בפורום כזה רציני וקשוב".

מלמד העלתה בפני הנוכחים מספר רעיונות, בניהן בקשה לבדוק אפשרות להעסיק יועץ ארגונומי ולערוך סדנאות ארגונומיות לעובדים לצורך ישיבה נכונה במשרדים מול המחשב. "במשך כל שנותיי בעירייה אני עובדת שעות מול מחשב ומאוד מעניין אותי התחום הזה שהכיסא כזה קצת לא יושב נכון, המחשב לא בזווית הרצויה, העכבר לא מתאים בכיוון", היא מסבירה. "קראתי כמה מאמרים וכתבות וזה היה לי חשוב".

רעיון אחר שדווקא קרם עור וגידים, הוא רכישת ארונות עזרה ראשונה למשרדי העירייה. "כבר היו מקרים", היא מסבירה, "שתושב מגיע ולא מרגיש טוב או עובד שנפצע – ובמקום להטריח ולקרוא לרופא, בערכה הזאת יש כל מה שצריך לטובת עזרה ראשונה. לשמחתי בעירייה קיבלו את הרעיון שלי וכבר הציבו ארונות כאלה באגפים וכעת גם תושבים עושים בזה שימוש בשעת הצורך. זה מאוד שימח אותי".

העלית עוד רעיונות?

"עלו עוד כל מיני נושאים, אבל גיליתי שלא כל מה שהעליתי היה רלוונטי ושכבר נעשים תהליכים בעירייה בכיוונים הללו. כעובדת שלא יודעת את הכל, שמחתי לגלות שכבר נעשים תהליכים מאחורי הקלעים ושהדברים נמצאים בטיפול".

את הרעיונות שלכם העליתם רק במקום או ששלחתם אותם מראש?

"כדי שהמנהלים יוכלו לספק לנו תשובות מקצועיות עם הסבר וחשיבה מאחורי הדברים, העברנו את הנושאים מראש כדי שהם יוכלו להיערך, לבדוק את הנושאים מול מנהלי האגפים וניכר בפגישה שהתשובות מקצועיות ולא נשלפות מהמותן. הייתה ישיבה מאוד מספקת ופורה ואני שמחה שניתנת לנו כעת ההזדמנות, לעובדים מן השורה, לקבל את הבמה הזאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יפעת לוי

    לא חייבים להעסיק יועץ ארגונומי לשיפור הבריאות של העובדים, אפשר בהרצה וייעוץ אישי חד פעמי ליצור שיפור ניכר . מוזמנים לפנות אלי : יפעת לוי – יועצת ארגונומית 050-6980009

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר