הצינורות ברחוב אח"י דקר
הצינורות ברחוב אח"י דקר

הפתעה בפתח הבית: צינורות ענק של העירייה. וזאת לא הבעיה היחידה בשכונת אלי כהן

ביום שלישי שעבר הונחו צינורות בפתח הבניינים ברחוב אח"י דקר. לפני החג הצינורות נעלמו וחזרו שוב אתמול (רביעי). תושבים מתלוננים גם על הזנחה. העירייה: "סיום העבודות צפוי בימים הקרובים"

פורסם בתאריך: 13.9.18 08:15

תושבי רחוב אח"י דקר בשכונת אלי כהן בכפר סבא מתלוננים על כך שתאגיד המים והביוב של כפר סבא הציב צינורות ענק בכניסה לבתיהם. הצינורות, שאורכם כמה עשרות מטרים, הונחו כבר באמצע השבוע שעבר לאורך כחמישה בניינים וחסמו את הכניסות לבתים, את המעברים לשבילים ולחנייה הקרובה. ביום חמישי שעבר, לאחר פניית צומת השרון לעירייה – הצינורות הועברו ככל הנראה למקום אחר, אולם אתמול בבוקר (רביעי) הם חזרו שוב לרחוב.

"הגעתי הביתה ובכניסה לבניינים אני רואה צנרת שהולכת מוויצמן לכיוון הבית שלי והלאה", סיפרה בשבוע שעבר אחת התושבות המתגוררת בבניין ברחוב אח"י דקר 4. "התפללתי בבוקר שהצינורות כבר לא יהיו שם, אבל גם עכשיו הכל אותו הדבר. השכנה שלי הקשישה נאלצה לחזור הביתה כשהיא הבינה שהיא צריכה לעשות עיקוף משמעותי כדי להגיע ליעדה". היום היא נשמעה שוב זועמת אפילו יותר: "ממילא בלילה אנחנו לא ישנים בגלל החפירות – אבל הם לא מצפים שאנשים מבוגרים ידלגו מעל הצינורות הללו. גם אני והבת שלי כמעט שברנו שם את הראש הבוקר".

הצינורות ברחוב אח"י דקר

תושב אחר אמר: "אני לא מבין איך לא התריעו על כך בפנינו. אחרי הצהריים מסתובבים כאן המון ילדים, אימהות עם עגלות, רוכבי אופניים והצינורות האלה הם מכשול עבורם. אף אחד לא מייחס לזה חשיבות. אין אחראי שדואג לזה. אין אפילו שלט שמזהיר בגין הסכנה".

אבל לחדש את הצנרת זה לא דבר טוב?

"אני מסכים איתך, אבל לחסום את השביל ככה זה לא בסדר. ממילא אנחנו סובלים כאן מבעיות חניה ואנחנו צריכים לחכות עד שהעבודות יסתיימו ברחוב תל חי, הראשונים ומשה דיין. בוא ותראה כמה ג'ורות (פתחי ביוב) פתוחות יש כאן ברחוב. מה, אנחנו לא משלמים מיסים?".

ואיך זה קשור?

"בגלל שהצינורות האלה הם רק בעיה אחת מיני רבות שאומרות שפשוט לא שמים עלינו. ארבעה ימים לא היה פינוי פסולת ברחוב אחי דקר. זה הכל מצולם אצלי. יש תחושה שיש בלגן בעירייה. דעתי האישית שהעירייה הזאת מתנהלת ללא ראש עיר ואני לא מדבר בשם אף אחד".

פסולת בשכונת אלי כהן

"יש לי גם סיפור, שכל בר דעת שעיניו בראשו יבין שאני צודק", מוסיף התושב, "צלצלתי למוקד 106 והתלוננתי על גזם שעובדי העירייה השאירו ביום חמישי שעבר בכל החניה ברחוב דקר. אמרו לי שביום ראשון זה יפונה, אבל ביום ראשון אף אחד לא הגיע. התקשרתי שוב ואמרו לי שזה יטופל בימים הקרובים – מי אחראי לזה? בסוף צלצלתי ללשכת ראש העיר. נאמר לי באחת בצהריים שראש העיר סיים לעבוד. שאלתי אם הציבור יודע על זה שהוא סיים לעבוד באמצע יום עבודה, ואז ענתה לי מישהי בכירה יותר ואמרה שזה יטופל ושהוא לא סיים לעבוד. תקשיב עכשיו טוב, אחרי רבע שעה הגיע טרקטור ספיישל לטפל בגזם. אז למה צריך את כל הברדק הזה כדי שבעירייה יעשו את העבודה שלהם?".

תגובת עיריית כפר סבא: "מדובר בעבודות של תאגיד המים והביוב לצורך החלפת תשתיות ישנות. תושבי האזור קיבלו הודעה על העבודות. צפי סיום העבודות הינו בימים הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. Anonymos

    מדובר בעבודות לנתיב התחבורה הציבורית ברחוב ויצמן בכפר סבא ולא החלפת תשתיות.

  2. אנונימי

    לא מדובר בהחלפת תשתיות , העבודות הן של נתיב התחבורה הציבורית .

  3. אנונימי

    העירייה מטעה אתכם .העבודות האלה הן לא לצורך חידוש תשתיות אלא תשתיות לפרויקט נתיב תחבורה ציבורית שהוא אסון לעיר הזאת

  4. לא חשוב

    אין על העם הזה .. רוצים ניסים .. מתקנים להם ולא אומרים תודה אפילו ..
    הרבה כפרים מבקשים את מה שעושים לכם כבר שנים על גבי שנים ולא מקבלים ..
    אתם מקבלים בלי שתבקשו .. ומתלוננים על שטויות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר