צילום אילוסטרציה. איי אס איי פי
צילום אילוסטרציה. איי אס איי פי

חשד לאונס בכפר סבא: השקו בת 15 בוודקה ואנסו אותה בגן ציבורי

השופטת אישרה לפרסם את שמות החשודים, ליאל שמואל רובין ושלמה טלדה, לאחר שהודו שקיימו יחסי מין עם הקטינה, אך טענו שהיו בהסכמה

פורסם בתאריך: 12.9.18 13:16

המשטרה עצרה את ליאל שמואל רובין (21) ואת שלמה טלדה (24) בחשד שאנסו וביצעו הטרדה מינית בנערה בת 15 תושבת העיר בגנים ציבוריים. בפרוטוקול הארכת מעצרם מ-9 בספטמבר, נאמר על ידי נציג הפרקליטות, רס"ב יניב הינדי: "מדובר באירוע שבו החשודים קיימו יחסי מין עם המתלוננת בניגוד לרצונה. היא הגיעה לבית החולים מאיר. שם נפגשה עם עובדת סוציאלית וסיפרה כי נאנסה על ידיהם. הם נחקרו ואמרו כי יחסי המין היו בהסכמה". עוד עולה כי במהלך ולפני ביצוע המעשים הם השקו אותה בוודקה לשתות. בחקירתה טענה כי היא ביקשה מהם לחדול ממעשיהם.

בא כוחו של אחד החשודים, ביקש לאסור לפרסם את שמם משום שהם "לא יודעים מאיזה גיל מותר לקיים יחסי מין". בית המשפט טען כי מאחר והחשודים אישרו את קיום יחסי המין בהסכמה עם הקטינה תוך שהם יודעים שהיא בת 15, הדבר מהווה עבירה גם אילו תתקבל גרסתם כי הדבר היה בהסכמה לכן בנסיבות אלה הוא אינו רואה מקום לאסור לפרסם את השמות.

בתשאול של עו"ד פאדי חמדן, בא כוחו של אחד החשודים את נציג המדינה רס"ב הינדי עולה כי השלושה היו ידידים. הבעילה התבצעה בגן אחד והמעשה המגונה בגן אחר, הקרוב לקניון ערים. בפרקליטות עוד צריכים לבדוק האם יש מצלמות אבטחה בגנים. עוד עולה מהתשאול כי נלקחו דגימות DNA של החשודים לאחר שבאו על סיפוקם.

בסיכום הדברים אמר עו"ד חמדן: "החשוד סובל מבעיות נפשיות, הוא טופל ואושפז בעבר. אינני מקל ראש בחשד אך עם כל הכבוד מדובר במתלוננת אשר התלוותה לחשודים. לחשוד קיימת היכרות מוקדמת ושטחית עם המתלוננת. אני מתקשה לקבל את טענת המשטרה לפיה החשודים נתנו למתלוננת אלכוהול כדי לבצע בה אירועים. היא זוכרת את האירועים, ומה אמרה. לעומת זאת החשוד כפר בפני מכל וכל בביצוע מעשים שכוללים חדירה לאיבר המין של המתלוננת. אני לא מקל ראש בעבירה אחרת של מעשה מגונה אך עדיין קשה יהיה לומר שיהיה ניתן להסיק מסקה מה היה במקום. נכון יהיה לעמוד על מצבו הנפשי של החשוד ולבדוק את גרסת המתלוננת ודגימת DNA של החשוד השני על בגדיה".

בהמשך תהה עורך הדין אם יש צורך להשאירו במעצר או למצוא חלופות מתאימות.

בא כוחו של החשוד השני, עו"ד פריינטי, אמר: "אין הכרות בינו לבין המתלוננת. החשוד מוסר גרסה. לא מרחיק את עצמו לחלוטין מהנסיבות. הוא מסר גרסה לפיה מגע מיני ככל השהיה היה בהסכמה של המתלוננת".

השופטת ניצה מימון שעשוע כתבה בהחלטתה: "מעיון בתיק החקירה עולה כי החשודים הינם בנות ה-20 לחייהם קיימו מגע מיני עם קטינה בת 15 לאחר שנתנו לה לשתות אלכוהול וזאת על רקע היכרות מוקדמת של החשוד 1 עם הקטינה, וזאת חרף לאמירות שלה מעת לעת כי היא רוצה שיפסיקו ממעשיהם. החשודים קשרו עצמם למעשה ומסרו גרסאות אשר בנקודות מסוימות סותרות את גרסת המתלוננת אך בנקודות רבות הן מאשרות אותה. פעולות החקירה שהמשטרה מבקשת לבצע הינן לא מעטות אך יחד עם זאת חלקן טכניות או שאינן קשורות לחשודים. יחד עם זאת יש לבצוע פעולות אלה ולהציג בפני החשודים את ממצאיהם ללא חשש משיבוש חקירה מצדם. בנסיבות אלה וכשדי שבית המשפט יפקח על החקירה, אני מאריכה את המעצר עד ל-13 לספטמבר בשעה 14:00. החשוד 1 יובא בפני רופא פסיכיאטר אשר יבדוק אותו בדיקה ראשונית וקבע את תנאי המעצר הנדרשים למצבו וזאת בתוך 24 שעות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שי

    גם נהנות גם שותות וגם מתלוננות.
    אני בטוח שחברות שלה עם גברים גדולים
    הוסיפו לה מטר לאגו

  2. שי

    העובדות הסוציאליות המתחסדות צבועות צדקנות לא צריכות להכניס לה רעיונות לראש.
    היא בילתה אותם מרצונה לפי מה שכתוב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר