המחסן באולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה
המחסן באולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה

צואת חולדות ו-80 ק"ג בשר שהושמדו: המשטרה סגרה אולם אירועים בכפר סבא

המשטרה טוענת שהמקום סיפק מזון שאינו ראוי למאכל אדם, למרות צו סגירה שתלוי נגדו. מנהל האולם: "המקום סגור כבר ארבעה החדשים. אנחנו לא מבשלים עבור אף אחד"

פורסם בתאריך: 20.9.18 15:03

משטרת ישראל הודיעה שסגרה אולם אירועים בכפר סבא, אולם קוקטייל ברחוב ששת הימים, "שהפעיל את המטבח במקום וזאת על אף צו סגירה תלוי ועומד כנגדו, וסיפק מהמטבח אוכל שאינו ראוי למאכל אדם", לשון הודעת המשטרה. עם זאת, מנהל האולם טוען שהמקום סגור כבר ארבעה חודשים, ומכחיש בתוקף שהמטבח מגיש מזון לאנשים.

בהודעת המשטרה נמסר שמדובר בפעילות יזומה ומשותפת של המשטרה עם המחלקה הווטרינרית העירונית בכפר סבא ומחלקת רישוי עסקים בעירייה. במהלך הפעילות, מסרו במשטרה, הגיעו נציגי הרשויות לאולם ומצאו כי המטבח באולם פועל, וזאת על אף צו סגירה של משרד הבריאות שתלוי ועומד נגד בעלי האולם. "לפי החשד, הוכנו במטבח מאכלים שסופקו לאירועים ולמכירה במקומות אחרים ולא בתוך האולם. במהלך הביקורת של הרשויות במקום נמצא כי רמת ההיגיינה במקום ירודה מאוד: צואת חולדות נמצאה בסמוך לשקיות התבלינים, שהיו מכורסמות וקרועות, צינור הניקוז של המזגן כוון לכיור ובאמצעות המים שזרמו בו, שטפו את הבשרים והדגים ועוד. הווטרינרית העירונית הודיעה לבעלי המקום כי האוכל שהוכן וסופק לאחרים אינו ראוי למאכל אדם, וכל המזון שנמצא במקום הושמד: בשר ודגים במשקל של כ-80 ק"ג וכ-15 ק"ג אורז".

אולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה

אולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה

אולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה

אולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה

אולם קוקטייל. צילום באדיבות המשטרה

מנהל האולם, דוד אברהם, מסביר שהוא בכלל מנהל לשעבר. "אנחנו סגרנו את האולם לפני כארבעה חודשים", הוא אומר, "הודענו למשטרה ולכיבוי האש, שהגיעו לעשות ביקורת שגרתית, שאנחנו עוזבים את המקום. המקום לא פועל ואנחנו לא מבשלים עבור אף אחד. מדובר בבניין משנת 1952 המיועד להריסה ועזבו אותו כמה בעלי עסקים וייתכן שלאחר שייכנס משקיע הוא ישפץ וישכיר את המקום מחדש. בעניין האוכל, זה סיפור ישן שקשור במסעדה סמוכה שאכסנה אצלנו דברים ואני לא זוכר מתי זה קרה. צריך לשאול את משטרת ישראל למה הם הוציאו הודעה כזאת לא רלוונטית. המקום סגור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר