הקפות שניות. צילום הדר כהן
הקפות שניות. צילום הדר כהן

ההקפות השניות בכפר סבא: הרכבים מוזיקליים והפתעות לילדים

במוצאי שמחת תורה יתקיימו באזור הקפות שניות, כולל הופעות של ישי ריבו, עמירן דביר ונתן אביעד. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.9.18 11:41

כפר סבא

עיריית כפר סבא תקיים את ההקפות השניות המרכזיות בעיר מחר, יום שני (1.10), מוצאי שמחת תורה, בשעה 21:00, ברחבת בית הכנסת המרכזי שבפינת הרחובות ויצמן והרצל. על הבמה יופיע הזמר היוצר עמירן דביר בליווי שניאור רוזנבלום ותזמורתו, והאירוע יתקיים במעמד אישי ציבור ורבנים.

הסניף הכפר סבאי של בית חב"ד מקיים הקפות ראשונות היום ראשון (30.9) בשעה 18:30 בשמונה מוקדים שונים ברחבי העיר: בבית הכנסת של חב"ד ברחוב הכיכר 4 במרכז העיר, ברחוב הר תבור 123 בשכונת הפארק, בבית הכנסת בית יעקב ברחוב אלחריזי 12 בשכונת גאולים, בבית חב"ד שברחוב דוכיפת 5 במזרח העיר, בבית הכנסת ברחוב פרישמן 1 בשכונת אליעזר, במתחם הצופים ברחוב דוד זהבי בשכונה הירוקה, בבית הכנסת ותיקים בפינת הרחובות הפלמ"ח וקיבוץ גלויות בשיכון ותיקים ובבית הכנסת של חב"ד ברחוב ויצמן 189 בשכונת הראשונים.

במודעה שהפיצו בחב"ד נכתב כי יחולקו דגלים לילדים, שיהיו מקומות לגברים ולנשים ושהכניסה חופשית.

רעננה

גם בחג הקרוב, כמדי שנה, הציבור ברעננה מוזמן להשתתף באירוע ההקפות השניות של שמחת תורה ברחבת בית יד לבנים בעיר. ההקפות יתקיימו במוצאי שמחת תורה, יום שני (1.10), בשעה 20:30. במהלך האירוע, שיתקיים במעמד רב העיר הרב יצחק פרץ, ראש העירייה איתן גינזבורג וסגן ראש העירייה אלי אלוש, יוכלו התושבים ליהנות מצלילי תזמורת "ליבי" והזמר נתן אביעד שילוו את מהלך ההקפות.

יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן, שינחה את האירוע, סיפר: "האירוע המרכזי השנה, כמו בכל שנה, הוא ההקפות השניות ביד לבני. זהו אירוע שמאורגן על ידי המועצה הדתית בשיתוף עם עיריית רעננה, וכמדי שנה מגיעים אליו בין חמשת אלפים לשבעת אלפים איש. גם אנשים שלא פוקדים את בתי הכנסת במשך החג מגיעים להקפות השניות. באירוע מקיימים שבע הקפות. כל הקפה היא בין עשרים דקות לחצי שעה, ובכל אחת אורח מכובד או נציג קהילה מוביל את ההקפה".

הרצליה

ביום שני (1.10), מוצאי שמחת תורה, בשעה 20:30, בגן בן שפר שבפינת הרחובות ההגנה וסוקולוב בהרצליה, יתקיימו ההקפות השניות המרכזיות בעיר. באירוע ישתתפו רב העיר יצחק יחיאל יעקובוביץ יו"ר המועצה הדתית עו"ד דן פנחס, תלמידי ישיבת מרכז הרב, חברי גרעין תורני הרצליה ובני עקיבא, ויופיעו באירוע ישי ריבו ולהקת מזמור שיר. הכניסה חופשית. במקרה של מזג אוויר גשום האירוע לא יתקיים.

בתנועת הקהילה הקונסרבטיבית בהרצליה, "תורת חיים", שברחוב יהודה הנשיא 52, יתקיים במוצאי שבת (29.9), בשעה 20:30, "מיני תיקון ליל הושענה רבה". הרב ברי שלזינגר ילמד שיעור בנושא הזכות והחובה להצביע בבחירות במחשבה היהודית. הקהילה תקיים גם הקפות שמחת תורה משפחתיות בהרצליה הצעירה: בליל שמיני עצרת (יום ראשון, 30.9) בשעה 18:15 וביום שמיני עצרת (יום שני, 1.10) בשעה 10:00.

בבית חב"ד הרצליה חוגגים את שמחת תורה במתחם בית חב"ד, ברחוב העצמאות 37. בליל שמחת תורה (יום ראשון, 30.9), בשעה 18:45 תתקיים תפילת ערבית, בשעה 19:10 תתקיים סעודת חג חגיגית והרמת כוסית, ובשעה 20:20 יתקיים ריקוד והקפות עם ספרי התורה.

ביום שמחת תורה (יום שני, 1.10), בשעה 10:00 תתקיים תפילת שחרית, בשעה 11:15 תתקיים סעודת חג חגיגית והרמת כוסית, 13:00 הקפות לילדים עם שקית הפתעות לכל ילד. בשעה 13:30 יתקיימו ריקוד והקפות עם ספרי התורה, בשעה 14:30 כל אחד זוכה בעליה לתורה (גם הילדים) ובשעה 15:00 תפילת יזכור. ההקפה הראשונה תהיה לעילוי נשמתם של חיילי צה"ל הי"ד שנפלו במערכות ישראל, הקפה שלישית תוקדש לעילוי נשמתם ולזכותם של נפגעי הטרור ופעולות האיבה. ההקפה האחרונה תהיה הקפה מיוחדת לילדים: כל ילד מקבל דגל מיוחד של שמחת תורה עם ממתק ובנוסף גם רוקד עם ספר תורה מיוחד לילדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר