פלאנט מחוגים אחרי הפריצה
פלאנט מחוגים אחרי הפריצה

דרמה בקניון ערים: עובד הניקיון השתלט על חשוד בשוד חנות תכשיטים

מהחנות "פלאנט מחוגים" נגנבה סחורה בשווי מיליון שקלים, ואת חלקה נאלצו הפורצים לנטוש. בעל החנות: "זה מאוד אמיץ מצדו של המנקה. אודה לו באופן אישי"

פורסם בתאריך: 14.10.18 18:16

עובד ניקיון בקניון ערים השתלט היום (א'), לפנות בוקר, על אחד החשודים בפריצה לחנות השעונים והתכשיטים "פלאנט מחוגים" שבקניון. מהחנות נגנבה סחורה בשווי כמיליון שקלים. עובד הניקיון קפץ על החשוד ולא איפשר לו לברוח, עד להגעת השוטרים למקום. הפורצים הותירו אחריהם שני שקים עם סחורה גנובה שהועברה לתחנת המשטרה, ולא ברור אם מדובר בכל הסחורה או בחלקה.

בעל החנות, אורן רפאל, מספר כי בשעה ארבע לפנות בוקר התקשרו אליו והודיעו לו שהחנות נפרצה. "קיבלנו דיווח מהמוקד שהנושא הועבר מיידית למשטרה", סיפר רפאל, "הפורצים שברו את הדלת והוויטרינות ויצאו מהחנות אחרי חמש דקות עם שני שקים של סחורה. אחד מהם נתפס על ידי אחד מעובדי הניקיון של הקניון. הוא רדף אחריהם וקפץ עליו, כשכל היתר ברחו במכונית. האמת, זה מאוד אמיץ מצדו ולא מובן מאליו בכלל. הפורצים גרמו לנזק רב לחנות, למנעולים, והותירו המון זכוכיות שבורות על הרצפה. למרבה המזל רוב הסחורה היקרה נכנסת לכספת בסוף היום, אז הפורצים רוקנו את כל מה שנשאר בחוץ. במהלך המנוסה, כשהם הבינו שהשוד השתבש, הם השאירו שני שקים ענקיים אחריהם. אני לא יודע כרגע לומר אם הכל נתפס".

פלאנט מחוגים אחרי הפריצה

פלאנט מחוגים אחרי הפריצה

מה הרגשת כשהודיעו לך שהחנות נפרצה?

"פחדתי קצת. חששתי, אבל למזלי ארבעה ימים לפני כן היה אצלי סוקר של הביטוח והכל היה פיקס. אז החששות התמקדו בכאב ראש שאני חווה עכשיו – כל הפרוצדורה מול הביטוח, המשטרה והתיקונים".

תוך כמה זמן תחזרו לפעילות מלאה?

"להערכתי תוך שלושה ימים".

החנות פלאנט מחוגים פועלת בקניון מזה 20 שנה, מאז פתיחתו. רפאל הוא בעליה של החנות בשש השנים האחרונות. "היה פה אירוע דומה לפני כתשע שנים", הוא נזכר, "אבל מאז החלפתי את כל החלונות והיום הם מכוסים בתריסי פלדה. חשוב לציין שאני הבעלים החמישי או השישי של חנות בתוך קניון שעובר אירוע דומה בחצי השנה האחרונה בארץ. מסתבר שמדובר בכנופיה כנראה שזו המטרה שלה. אני מקווה שתפיסתו של אחד מהם תביא לקץ הפריצות האלה. בסך הכל אנחנו נמצאים בתוך קניון שמרגיש ממוגן, ואני רוצה לציין לטובה את פעילות האבטחה של הקניון, של המוקד ושל המשטרה שפעלו בצורה מהירה וטובה. כמובן שגם אפגש אישית עם עובד הניקיון ואודה לו".

תגובות המשטרה והקניון יובאו כשיתקבלו.

רסיסי הזכוכית מהויטרינה השבורה של חנות התכשיטים. צילום ביקורת בונה

רסיסי הזכוכית מהויטרינה השבורה של חנות התכשיטים. צילום ביקורת בונה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר