בית החולים מאיר. צילום רמי זרנגר
בית החולים מאיר. צילום רמי זרנגר

מטופל בבית החולים מאיר התפרע וניסה לחנוק אחות

המטופל השאיר את רכבו בכניסה למיון, במקום המיועד לאמבולנסים, ולדברי הנהלת בית החולים הפך אלים כאשר אנשי הביטחון דרשו ממנו להזיז את הרכב

פורסם בתאריך: 25.10.18 08:43

מטופל בבית החולים מאיר בכפר סבא תקף ביום שלישי בלילה את אחת האחיות בחדר המיון בבית החולים מאיר. המטופל בחר להשאיר את רכבו בכניסה למיון במקום המיועד לאמבולנסים, ולדברי הנהלת בית החולים הפך לאלים כאשר אנשי הביטחון דרשו ממנו להזיז את הרכב. צוות הביטחון הגיב במהירות והגן על האחות.

מהנהלת בית החולים נמסר כי הם פועלים נמרצות לשמירה על ביטחונם של אנשי הצוות ומגנים בכל תוקף אלימות מסוג כלשהו כלפי צוות מסור ומקצועי, שכל מטרתו היא לטפל בחולים הפונים אליו.

סגן מנהל בית החולים, אליעז מילר: "עמדתנו היא ברורה אנחנו מתנגדים לכל אירוע של אלימות, אנחנו עובדים קשה כדי לתת למטופלים שירות טוב, איכותי ונעים ואין שום הצדקה לאירועי אלימות ובמיוחד באירוע הזה שבו השירות היה טוב. מה שקרה הוא שמטופל התרגז על בקשה של המאבטחים להזיז את מכוניתו אחרי שהחנה במקום אחר, התפרץ לחדר בו האחות בדקה מטופלים, צילם אותה עם הטלפון בצורה תוקפנית וזה הגיע לכך שהוא ניסה לחנוק אותה כשהיא ניסתה להתחמק ממנו".

יש פיתרון לבעיית האלימות נגד צוותי בתי החולים?

"למרבה הצער החברה שלנו אלימה, אבל יש פתרונות שאפשר לייצר, הצוותים פועלים במחסור של כוח אדם, הרבה מהצוותים שחוקים ועובדים בתאנים של חרדה ומצוקה. צריך להוסיף משאבים, להגביר את האכיפה ולחנך את הציבור. זה לא רלוונטי לאירוע הנוכחי כי במקרה הזה לא הייתה אינטראקציה עם הצוות והמטופל לא נדרש להמתין זמן ממושך. יש כל מיני פתרונות, אבל אני לא בטוח שנצליח למנוע אירועים דומים בעתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר