גינת המשחקים בשכונת הדרים
גינת המשחקים בשכונת הדרים

צפו | ילדים מהדרים פנו בווידאו לרפי סער: רוצים מסלול נינג'ה במקום הגינה המוזנחת

לטמיר זיסלמן ורני מזרחי, תלמידי כיתה ד' מבית הספר רמז, נמאס לשחק במתקנים ישנים וחלודים. אז הם פנו לראש העירייה החדש של כפר סבא בתקווה שיגשים להם את החלום. ומה ענה סער?

פורסם בתאריך: 26.11.18 08:24

טמיר זיסלמן ורני מזרחי, תלמידי כיתה ד' בבית הספר רמז בכפר סבא, נפגשים כמעט מדי יום בגינה בשכונת הדרים. בהשראת תוכנית הטלוויזיה נינג'ה ישראל, הם משחקים במתקנים ומתחרים ביניהם במסלול מכשולים מאולתר. אבל המתקנים הישנים והחלודים לא מספקים את השניים, שהחליטו לפנות בווידאו לראש העירייה החדש, רפי סער, בתקווה שאולי יגשים את חלומם ויקים במקום מסלול "נינג'ה" מתקדם.

גינת המשחקים בשכונת הדרים גינת המשחקים בשכונת הדרים

גינת המשחקים בשכונת הדרים

גינת המשחקים בשכונת הדרים

בפוסט עם הפנייה המצולמת של שני החברים לסער, ששיתפה אמו של מזרחי, מיכל טראוריג (גילוי נאות: טראוריג היא עורכת צומת השרון רעננה), היא כותבת כך: "רני וחברו הטוב טמיר עושים נינג׳ה ישראל במסלול מכשולים בגינה הציבורית בשכונת הדרים בכפר סבא. רק מה, המכשולים מלאים חלודה, הצבע מתקלף, החול שמתחתיהם מזוהם ובכללי בגן הציבורי הזה יש אווירה של בקרוב תגיע הפציעה. אז הם החליטו לפנות לראש העיר החדש ‏‎ולחבריו ב-עיריית כפר סבא שיעזרו להם לשפץ את המקום. תשתפו כדי לתת לשני אלה תקווה, כי הם עוד מאמינים שבקשה של ילדים תעזור".

תגובת העירייה: "ראש העיר הנבחר רפי סער ייכנס לתפקידו בעוד כעשרה ימים. בכוונתו לסייר במקום יחד עם הפונים ולבחון את בבקשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני גר ממש שם,
    מקווה שבאמת יחליפו את המתקנים שם כי הכל שם נטוש ואף אחד כבר לא בא לשם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר