החשוד בשוד הבנקים
החשוד בשוד הבנקים

צפו בוידאו: כך נשדד סניף הבנק בכפר סבא באמצעות פתק

בשבוע שעבר נעצר חשוד בשוד שני סניפי בנק בזה אחר זה, האחד בכפר סבא והשני בהוד השרון. הבוקר הוגש נגדו כתב אישום. הסיבה לשוד הכפול: חובות הימורים לעבריינים

פורסם בתאריך: 26.11.18 12:18

תושב פתח תקוה בן 21, שנעצר בשבוע שעבר בחשד לשוד שני סניפי בנק בזה אחר זה, האחד באזור התעשייה בכפר סבא והשני בהוד השרון, עשה זאת כי היה זקוק לכסף כדי להחזיר חוב הימורים לגורמים עבריינים. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו הבוקר לבית המשפט, בדיון בו הוארך מעצרו עד תום ההליכים.

נזכיר כי ביום שני בשבוע שעבר, בשעות הבוקר, התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד בנק ברחוב התעש בכפר סבא – גבר נכנס לסניף הבנק, הגיש לכספרית פתק ועליו רשום: "זה שוד. תביאי את הכסף". בשעה שהכספרית אספה את שטרות הכסף, החשוד האיץ בה ודפק על הדלפק כשהוא אומר: "עכשיו. עכשיו. מהר". לאחר ששדד את הכסף, החשוד נמלט מהמקום. שעות ספורות לאחר מכן, התקבל במשטרה דיווח על שוד נוסף בבנק ברחוב הבנים בהוד השרון, בנסיבות דומות.

עם קבלת האירועים נפתחה חקירה, והמשטרה אף ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחר החשוד, ופרסמה את תמונותיו. זמן קצר לאחר פרסום התמונות, אותר החשוד בביתו בפתח תקוה. "מהחקירה עלה כי החשוד ביצע לגרסתו את מעשי השוד בעקבות חובות על רקע הימורים שחב בשוק האפור לגורמים עבריניים", מסרה המשטרה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר