סוס דוהר בכפר סבא. צילום השיטור העירוני
סוס דוהר בכפר סבא. צילום השיטור העירוני

צפו: סוס דוהר ברחובות כפר סבא

פקחי השיטור העירוני הצליחו לתפוס היום סוס משוטט שדהר ברחובות כפר סבא וסיכן את התנועה תוך חציית רמזורים אדומים. הטיפול בנושא, לבירור כיצד נמלט הסוס ומה תנאי מחייתו, הועבר אל הווטרינר העירוני

פורסם בתאריך: 26.11.18 15:03

פקחי השיטור העירוני בכפר סבא הצליחו לתפוס היום (ב') סוס משוטט שדהר במהירות בכביש ברחוב הנביאים בשכונת קפלן, תוך שהוא חוצה רמזורים אדומים ומסכן את התנועה. בעליו של הסוס הגיע לאסוף אותו והחזיר אותו לאורווה. כעת הטיפול בנושא, לבירור כיצד נמלט הסוס ומה תנאי מחייתו, הועבר אל הווטרינר העירוני.

"במוקד העירוני נפתח אירוע על סוס דוהר ברחוב הנביאים", מספר טל חדד, פקח מסייע ביחידת השיטור העירוני באגף הביטחון בעיריית כפר סבא שהגיע למקום במהירות, "המוקד עשה לי שיחת ועידה עם התושב שהודיע על כך והוא אמר שיש סוס דוהר ושהוא ממשיך לרחובות קפלן והדרים באופן שמסכן את הנוסעים בכביש והולכי הרגל, כיוון שהוא חצה גם רמזורים אדומים. תוך דקות הגענו למקום והתחלנו לנסוע אחריו. הוא עשה סיבוב מהדרים בחזרה לקפלן וחיכינו להזדמנות שהוא יירגע כדי לתפוס אותו. לקח קצת זמן כי הוא התחיל לדהור מהר והשתולל, אבל ברגע שהבנתי שזה הזמן ירדתי מהרכב ותפסתי אותו עם הרסן והוא התחיל להירגע".

ואיך החזרת אותו למקומו?

"הבעלים הגיע איזה דקה או שתיים אחרינו, אני לא מכיר אותו באופן אישי, אבל מלא חבר'ה ברחוב הכירו אותו וצעקו לו שהסוס שלו משוחרר. הוא לא אמר איך זה קרה רק שמישהו שיחרר לו את הסוס וזהו. ברוך השם שאף אחד לא נפגע, זה הכי חשוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר